Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hvordan får du det til?

Det er jo så enkelt å trene hunder at det er sikkert din egen avføring, som du har lagt fra deg i fylla.

Det er jo noen ganger man må lure på om det er bikkja eller deg som har revet i stykker ledninger til småbiter på 1cm hver.

Ikke min hund, en hund vi passer midlertidig og..vel..den har en hjerne på størrelsen med en knappehode. Dum som et brød og får "lov" hvor den egentlig kommer ifra å gjøre ifra seg hvor en man måtte selv ønske, tross for bikkja er 4 år gammel.

2014-02-24.jpg

Men vi er på vei, tisser nå ute og driter mer ute en inne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke min hund, en hund vi passer midlertidig og..vel..den har en hjerne på størrelsen med en knappehode. Dum som et brød og får "lov" hvor den egentlig kommer ifra å gjøre ifra seg hvor en man måtte selv ønske, tross for bikkja er 4 år gammel.

Men vi er på vei, tisser nå ute og driter mer ute en inne.

Poor fuck.

Lenke til kommentar

Er publikum fransktalende, Zarac? Hvis nei, finn en fransk sang og sett inn noen ord du vet burde være der som f. eks middelalderen.

Nå må jeg visst rydde, var dum nok til å invitere ei venninne på skikkelig middag. Vanligvis rydder jeg ikke til hun kommer, men nå er det virkelig ikke bra her.

Lenke til kommentar

Jeg har lasagne og marsipankake. Om nom nom.

Jeg har Rett-i-koppen grønnsaksuppe.

Tror forresten det hadde vært fin slankemat. Bare 71 kalorier per porsjon. Fordele 10 av de ut gjennom dagen så må man jo rase ned i vekt. Jeg veide meg i jula og var oppe i 72 kilo nå. Er ca. 5 for mye i forhold til der jeg har lyst til å ligge, så en slankekur er kanskje ikke verdens dummeste ide.

Lenke til kommentar

72 Kilo Lars? Er du 1.70 høy eller?

Du vil være 67 kg? Hvor lav er du egentlig?

Evt. få litt bedre samvittighet og tren, bytt ut fettet med muskler :)

Jeg er lav og alt for slank og veier 65kg, jeg vil definitivt komme meg tilbake til over 70kg igjen.

Er 1.75.

67 er en vekt jeg føler meg komfortabel med. Kan strekke meg opp til 69 maks. Mer enn det vil jeg ikke.

Bollekinn og bollemage er ikke noe jeg liker.

Lenke til kommentar

Jeg har Rett-i-koppen grønnsaksuppe.

Tror forresten det hadde vært fin slankemat. Bare 71 kalorier per porsjon. Fordele 10 av de ut gjennom dagen så må man jo rase ned i vekt. Jeg veide meg i jula og var oppe i 72 kilo nå. Er ca. 5 for mye i forhold til der jeg har lyst til å ligge, så en slankekur er kanskje ikke verdens dummeste ide.

Og jeg som trodde jeg var tynn med mine 79kg på 1.90cm.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...