Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dysleksi er ikke en unnskyldning til å ignorere skriveregler.

Så jeg unnskylder meg da, åsen kan du skrive noe sånt uten å skjenne meg som person da?. Bare lurer på det, jeg er ikke sint eller sur da, ble bare nysgjerrig nå. :)

Endret av jokingntria
Lenke til kommentar

Så jeg unnskylder meg da, åsen kan du skrive noe sånt uten å skjenne meg som person da?. Bare lurer på det, jeg er ikke sint eller sur da, ble bare nysgjerrig nå. :)

Jeg kommenterte egentlig ikke noe av det du sa, men at Nudelpus sa at dysleksi er en godkjent grunn til å ikke ta med komma og punktum i innleggene sine, noe jeg ser du bruker. Fortsett med det. :)
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er lett å lese hva han skriver, men som det meste som blir skrevet her inne, hopper jeg elegant over det.

Er pollen allergi du har, hvis det er ja se her da

http://www.enklereliv.no/respira-balsam.html

Tror jeg overlever enn så lenge med nesespray, turboinnhaler, øyedråper og ørten typer piller. Noen med ekstra søvndyssende effekt og varseltrekant om at så lenge man går på dem, bør man ikke operere tyngre kjøretøy. ^^

Lenke til kommentar

Hvis jeg bor alene, er det alltid skinnende rent. Ikke et eneste glass som ikke er i bruk står fremme.

Men jeg er kjempedårlig til å vaske og rydde, utrolig nok. Greia er bare at jeg aldri roter, hvis det først ser bra ut

Det må jo bli hybelkaniner og skittent bad selv om det er ryddig?

Absolutt. Men betydelig mindre enn når det er rotete. Når det først er ryddig, er det veldig enkelt å gjøre det rent også :-)

Lenke til kommentar

Hvis jeg bor alene, er det alltid skinnende rent. Ikke et eneste glass som ikke er i bruk står fremme.

Men jeg er kjempedårlig til å vaske og rydde, utrolig nok. Greia er bare at jeg aldri roter, hvis det først ser bra ut

Det må jo bli hybelkaniner og skittent bad selv om det er ryddig?

Gulvene mine kan bli dekket av hår fra bikkja.

Hvis man stenger av et rom, så tar det mye lengre tid, da.

Endret av Ted Bundy
Lenke til kommentar

Har en på jobben her. Han er så jævlig rar. Bytta plass så han sitter ved siden av meg nå.
jeg liker han ikke i det hele tatt.

Plutselig kjenner jeg en dårlig ånde i nesa mi. Snur hodet rundt og der står han faen meg med trynet sitt 2 cm unna mitt.

Endret av Gyr0
  • Liker 1
Lenke til kommentar

That feeling når du tar ut en ren klesvask og så detter det to hundedriter ut av klærne du nettopp har tatt ut.

Hvordan får du det til?

Det er jo så enkelt å trene hunder at det er sikkert din egen avføring, som du har lagt fra deg i fylla.

Det er jo noen ganger man må lure på om det er bikkja eller deg som har revet i stykker ledninger til småbiter på 1cm hver.

Endret av Ted Bundy
Lenke til kommentar

"Han er dømt til å være gjeldsslave resten av livet" står det i store krigstyper på Dagbladets nettsider. Dette handler om en som hadde en bedrageridom der han måtte betale tilbake 3,7 millioner. Han vant 6 millioner i lotto, men brukte opp pengene på alt annet. Nå vil han ha gjeldsordning, men ble avvist. Og dette legger de frem som en dårlig ting? Han har ingen andre å takke enn seg selv! Det eneste han er ute etter er å slippe unna ansvaret sitt. Å gi han en gjeldsordning, som i realiteten vil la han slippe unna med millionbedrageri, hadde vært en hån.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...