Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Bestemødre er gode å ha. Når man snakker om reise, er noen her rutinerte med fly? Jeg skal fly med Norwegian fra Paris til Gardermoen. Hvis flyet er i rute, skal jeg lande klokka 2250. Tror dere at det går fint å rekke toget til Trondheim som går fra Gardermoen klokka 2340? Altså, rekker jeg å komme meg av flyet, plukke opp bagasjen og komme meg til perrongen med akseptabel margin på 50 minutter?

Feil rettet.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det burde gå helt fint.

Rekker nok å gå innom taxfreen også da mens du venter på baggasje.

Regner somregel med å være ute innen 20 min etter flyet har landet.

Og er jo bare ned trappa til toget, så det tar jo ikke mange sekundene.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Visste dere at det ikke finnes en kobling mellom følelsessenteret og talesenteret? Derfor er mange ute av stand til å uttrykke følelsene sine, særlig hvis man ikke har familie som har lagt vekt på å ordlegge seg rundt det man føler.

Hva føler dere akkurat nå?

Lenke til kommentar

Hvis jeg bor alene, er det alltid skinnende rent. Ikke et eneste glass som ikke er i bruk står fremme.

Men jeg er kjempedårlig til å vaske og rydde, utrolig nok. Greia er bare at jeg aldri roter, hvis det først ser bra ut

Det må jo bli hybelkaniner og skittent bad selv om det er ryddig?

Lenke til kommentar

Interesse. Hvor leste du dette? Jeg vil lese mer.

Det er bare noe jeg plukket opp på en forelesning jeg var på, så jeg har dessverre ingen link til sider der du kan lese mer, men jeg er et leksikon på to bein. (Neida, nå tok jeg litt hardt i...)

Lenke til kommentar

Det er bare noe jeg plukket opp på en forelesning jeg var på, så jeg har dessverre ingen link til sider der du kan lese mer, men jeg er et leksikon på to bein. (Neida, nå tok jeg litt hardt i...)

Da inviterer jeg til en lengre diskusjon på byen rundt sprudlende drikkevarer. :p

Uendelig bedre enn å høre folk snakke om det nyeste på paradise.

Lenke til kommentar

Jo det er de

Da får du sette banan frø, er litt usikker nå men potten med frøet i varme skap i ca 1 måned, hm det er lenge siden det ble gjort i 9 klasse da. Den banan planten hadde jeg en stund men det kom vite ormer i den eller hva det var så den banan planten måte kastes ut da. :)

Lenke til kommentar

Jeg fikk greie på at en fyr i russekullet mitt kommer på Paradise hotel neste uke. Jeg synes at det er et bedritent program, men jeg må nok se hva han gjør der.

Jeg vant (ufrivillig) en sånn VIP plass med en eller annen Emil(eller noe sånt? nei var det remi? eller kanskje gunnar?) fra Paradise Hotel på Vors på et utested på byen, endte med at jeg bare dansa og mingla rundt med venner hele kvelden, glemte helt at jeg faktisk skulle hilse på fyren XD Har aldri sett på PH og kommer nok aldri til å gjøre det heller.

Jo det er de

Da får du sette banan frø, er litt usikker nå men potten med frøet i varme skap i ca 1 måned, hm det er lenge siden det ble gjort i 9 klasse da. Den banan planten hadde jeg en stund men det kom vite ormer i den eller hva det var så den banan planten måte kastes ut da. :)

Er du Fleischmann?

Jo takk for tips :)

Lenke til kommentar

Da inviterer jeg til en lengre diskusjon på byen rundt sprudlende drikkevarer. :p

Jeg kan også snakke om det nyeste på paradise, må bare lese meg opp først ( :laugh::laugh::laugh: )

Jeg fikk greie på at en fyr i russekullet mitt kommer på Paradise hotel neste uke. Jeg synes at det er et bedritent program, men jeg må nok se hva han gjør der.

Finnes det noe som er morsommere enn å se folk man vet er, drite seg ut, på søppel-tv i beste sendetid? :evil:

Lenke til kommentar

går du i 10ende nå?

Nei er ferdig med skolen for mange år siden, da var 9 klasse var siste klasse før vidergående skole med rød å blå russ ikke var det svart russ eller da

Jeg kan også snakke om det nyeste på paradise, må bare lese meg opp først ( :laugh::laugh::laugh: )

Finnes det noe som er morsommere enn å se folk man vet er, drite seg ut, på søppel-tv i beste sendetid? :evil:

Noe som er mer gøy, film vennene din med skjult kamra.

Jeg vant (ufrivillig) en sånn VIP plass med en eller annen Emil(eller noe sånt? nei var det remi? eller kanskje gunnar?) fra Paradise Hotel på Vors på et utested på byen, endte med at jeg bare dansa og mingla rundt med venner hele kvelden, glemte helt at jeg faktisk skulle hilse på fyren XD Har aldri sett på PH og kommer nok aldri til å gjøre det heller.

Jo det er de

Er du Fleischmann?

Jo takk for tips :)

Ja det er meg

Endret av jokingntria
Lenke til kommentar

Visste dere at det ikke finnes en kobling mellom følelsessenteret og talesenteret? Derfor er mange ute av stand til å uttrykke følelsene sine, særlig hvis man ikke har familie som har lagt vekt på å ordlegge seg rundt det man føler.

Hva føler dere akkurat nå?

Nå følte jeg meg litt opplyst. Og litt letta, for nå skjønner jeg hvorfor ingen skjønner hva jeg mener når jeg sier at jeg føler meg som f.eks. en sylteagurk. :fun:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...