Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nudge, nudge, wink, wink.

Excuse you, lillesøstra mi vil alltid være 10 år i mitt hode!

Jeg har tatt den der litt videre.

90-modeller vil for alltid være 14 i mitt hode, mens 93-ere for alltid er 12. Med et og annet unntak vel og merke, uten at det blir noe mer logisk av den grunn.

Lenke til kommentar

Synes det er trist at leiligheten min ikke rydder seg selv. Så nå ligger jeg på sofaen, hører på musikk, spiser en banan og beundrer min egen tiltaksløshet.

Jeg vurderer å skaffe meg hushjelp for å rydde en gang i uken eller noe slikt... Så lat er jeg...
Lenke til kommentar

Vel, om man er allergiker kan det være greit å få inn en jevnlig rutine for å minimere støv og annet dritt. Evt. om man har dyr av noe slag.

Selv har jeg nettopp støvsugd første etasje og går vel straks i gang med gulvvask, dassvask, dusjvask og rengjøring av speil og servanter. Kjenner til den delen med tiltaksmangel vel og merke. Sjelden jeg har kommet så langt på en torsdag. Pleier vanligvis å ta rengjøringen på nærmere midnatt.

Lenke til kommentar

Synes det er trist at leiligheten min ikke rydder seg selv. Så nå ligger jeg på sofaen, hører på musikk, spiser en banan og beundrer min egen tiltaksløshet.

Jeg vurderer å skaffe meg hushjelp for å rydde en gang i uken eller noe slikt... Så lat er jeg...

Det har jeg og vurdert i et års tid. Men jeg sliter fortsatt med tanken på å slippe noen fremmede inn hit sånn som det.

Lenke til kommentar

Haha, jeg liker at det er flere enn meg som er like glad i å vaske som meg! Gleder meg til neste år, da skal jeg flytte med en kompis som er manisk på sånn, han skal få vaske så mye han bare måtte ønske. Dessverre mistenker jeg at han tvinger meg i gang også.

Er løsningen å få seg en type eller noe? For da er det alltid rent her (kleint å invitere folk hjem til tøy i hele leiligheten)

Lenke til kommentar

Starta å se "Fjorden Cowboys" nå. De sprenger ting og har ei rar bikkje. Jeg tenkte med en gang på Bundy.

Det er en veldig riktig beskrivelse.

Jeg har til og med låsdirkere et sted.

Ser du på nett, eller på tv?

Jeg ser på nett.

"Det e berre idiotar so sprenge edru."

Lenke til kommentar

Rydda ikke mer da jeg bodde for meg selv heller. Skjønt, det forventa ikke folk heller. Ei heller da jeg flytta sammen med bestekameraten min, eller da jeg bodde i kollektiv. Ikke det at de andre jeg bodde med var noe spesielt interesserte i det heller, så det var i og for seg greit. Blir bare mas å bo sammen med folk som krever at det skal være skinnnende til en hver tid. Én vaskedag i uka holder i massevis, og så lenge man faktisk får vaska en gang per uke, holder det i massevis i mine øyne.

Rydde gjør jeg relativt ofte, men kun for å ha system i rotet, som andre folk kaller det. Selv synes jeg ikke det er rotete i det hele tatt. Heller sjarmerende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...