Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, beklager. Min feiltagelse av definisjonen!

Og jeg vil ikke si at de nødvendigvis er blåste. Har noen slike kompiser som er kjempegreie typer, synes bare ikke at et så stort fokus på dt overfladiske og det at de hooker med alt og alle er så veldig attraktivt. men det er nå meg.

Endret av Nudelpus
Lenke til kommentar

Lol @ sarkasmen din.

I mine øyne så er tall på sexpartnere irrelevant. Etter min erfaring kan fyren være like bra, om ikke bedre enn de andre.

Trenger ikke være fokus på det overfladiske heller. Mange fordeler med å ha et sunt kosthold og være aktiv.

Som sagt, eye of the beholder. Hunk er synonymt. Folk har forskjellige preferanser.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Nommy: ja tror du har rett ang. det at antall sexpartnere er irrelevant, jeg personlig spør heller aldri om det. Unødvendig info når jeg skal leve i nuet og fremtiden med han :-)

Enig i at trening og sunt kostholf gjør underverker!

Folk har forskjellige preferanser ja, kan jo hende at jeg frandrer mening etter hvert også;-)

Skriveleif

Endret av Nudelpus
Lenke til kommentar

Hater når jeg får spørsmål fra de jeg dater, om jeg har gjort noe med noen av kompisene mine, om jeg har vært utro, hvor mange jeg har har hatt etc.

Eller de begynner å spørre om sexlivet før de kom inn i bildet. Og spørsmål om de var bedre enn de andre.

Har ingen problemer med å være ærlig. Skjemmes ikke på noen måte. Men har lært at man ikke trenger å svare på alt. Skaper usikkerhet bla. Blir bare problemer.

Lenke til kommentar

Har heldigvis ikke opplevd det, men nå har jeg datet minimalt ila livet mitt også.

De som graver såpass mye at de går til det steget og spør om tidligere partnere var bedre, tror jeg bare er usikre. Usikre typer er turn off. Løp! :-P

Jupp. Jeg personlig mener at tidligere seksualliv og partnere kan være en privatsak, ikke noe man på død og liv må fortelle med mindre man ønsker det selv da.

Jenta har jo valgt å være sammen med deg for en grunn :-)

Lenke til kommentar

Hmm, hun er ganske sporty! Trening. Og ømm.. festing. Hvis jeg hadde hatt penger hadde jeg kjøpt en reise av noe slag, men så rik er jeg ikke :p

Edit: Men anyway, tror jeg har landa på hva hun har. Skriver det ikke her i tilfelle hun skulle finne på å poppe innom.

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar

Hmm, hun er ganske sporty! Trening. Og ømm.. festing. Hvis jeg hadde hatt penger hadde jeg kjøpt en reise av noe slag, men så rik er jeg ikke :p

Perfekt, du kan knyte et bånd rundt meg, pakke meg inn, eller plassere meg i en kake. Du får låne meg uten kostnad, og jeg tror alle parter vil bli meget fornøyde.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...