Datasmurf Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Og tåsko. Kommer fortsatt ikke over det at du bruker tåsko. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Tåsko er dritdigg når man løper. Og tåsko til vanlig bruk er bare noe jeg tester, egentlig, i mangel av bedre sko. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Om tåsko er dine beste sko, hva er det du da har som reserve? Plastikksåle og en strikk? 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Om tåsko er dine beste sko, hva er det du da har som reserve? Plastikksåle og en strikk?Nå bruker jeg militærbootsa. Det er jævlig vanskelig å finne sko som passer. Jeg bruker 47 i sko, men har bredda til størrelse 49. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Tjærebøtte til å dyppe fotsålene i. Louisiana-style 8D Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 fikk sjukt lyst på pizza nå. får vel lage det til frokost/lunsj. må jo ha enkelte goder når man jobber freelance. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Shikaru, det har jeg gått og hatt lyst på i flere timer nå selv. Nyt den for meg også, er du snill. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 haha det skal jeg i morra "tidlig" Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Lurer på hva jeg skal gjøre med folk som poster screenshots av den nye rekorden sin i Flappy Bird på Instagram. Å klikke unfollow er ikke nok. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Du kan photoshoppe deg bedre enn de. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Kan man unngå å smitte andre med forkjølelse om man kun nusser på munnen og ikke kliner? Eller må man frastå fra all form for kyssing for å unngå smitte? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Forkjølelse smittes via dråpesmitte (f.eks nysing, hosting) eller kontakt. Jo mer du er med typen, jo større er sjansen for at han også er syk. Kyssing og lignende er nærmeste en garanti for å smitte. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Ok da gjør vi alt utenom kyssing da Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Ok da gjør vi alt utenom kyssing daSlikt får man AIDS av. 3 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Man må skille mellom stramme former, og slappe former. Former skapt ved at rumpe/lår er fylt opp med fett er ikke særlig tiltrekkende. Skal det være former må det være et resultat av hovedsaklig benbygning og muskler. Jeg liker gutter som er høye og bredskuldret det oser av maskulinitet liker ikke hunks Hvordan definerer du en hunk? Jeg definerer en hunk som en type som omtrent kun er opptatt av å pumpe og spise proteinpulver. Han er veldig kjekk og ser sykt muskuløs ut og alle jenter faller for han. han hooker med alle jenter både på fest og utenom, og vet han kan få hvem han vil. han er kjekk og that's it. Faller aldri for sånne typer. Liker mer de som er ok/søte i utseende og er høye. har alltid hatt en ting for tynne/slanke gutter med relativt smalt ansikt av en eller annen grunn. men det er personligheten og egenskapene som virkelig tiltrekker meg. at du er et godt menneske fra innsiden og ut. Det er det viktigste. Jeg liker gutter som har en veltrent kropp som et resultat av naturlig trening som f.eks en hobby. kanskje friluftsliv eller en annen hobby som innebærer endel aktivitet, og spiser normalt og relativt sunt. Det er turn on for meg. En annen stor turn on er at han virkelig kjenner seg selv og sine behov, og vet å respektere dem (ikke bli tøffel, men samtidig vise nok omsorg for forholdet). Ikke minst at han tør å innrømme feil, vise sårbarhet og samtidig ha mot og engasjement for å forandre/utvikle seg sammen med meg i positiv retning dersom det er nødvendig for forholdet. Selvinnsikt, selvforståelse og selvomsorg. Ta vare på dama, men ikke glem deg selv. Synes jeg er viktig Har for det meste datet sånne typer du klassifiserer som hunks, og kan fortelle deg at minst halvparten av dem ikke feier over alt og alle. De er minst like jordnære og empatiske som de du helst dater. Et fåtall som har hatt et problem med å innrømme at de er sårbare bla. Ikke alle muskuløse og veltrente menn, som er helt blåst. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Man må skille mellom stramme former, og slappe former. Former skapt ved at rumpe/lår er fylt opp med fett er ikke særlig tiltrekkende. Skal det være former må det være et resultat av hovedsaklig benbygning og muskler. Jeg liker gutter som er høye og bredskuldret det oser av maskulinitet liker ikke hunks Hvordan definerer du en hunk?Jeg definerer en hunk som en type som omtrent kun er opptatt av å pumpe og spise proteinpulver. Han er veldig kjekk og ser sykt muskuløs ut og alle jenter faller for han. han hooker med alle jenter både på fest og utenom, og vet han kan få hvem han vil. han er kjekk og that's it. Faller aldri for sånne typer. Liker mer de som er ok/søte i utseende og er høye. har alltid hatt en ting for tynne/slanke gutter med relativt smalt ansikt av en eller annen grunn. men det er personligheten og egenskapene som virkelig tiltrekker meg. at du er et godt menneske fra innsiden og ut. Det er det viktigste. Jeg liker gutter som har en veltrent kropp som et resultat av naturlig trening som f.eks en hobby. kanskje friluftsliv eller en annen hobby som innebærer endel aktivitet, og spiser normalt og relativt sunt. Det er turn on for meg. En annen stor turn on er at han virkelig kjenner seg selv og sine behov, og vet å respektere dem (ikke bli tøffel, men samtidig vise nok omsorg for forholdet). Ikke minst at han tør å innrømme feil, vise sårbarhet og samtidig ha mot og engasjement for å forandre/utvikle seg sammen med meg i positiv retning dersom det er nødvendig for forholdet. Selvinnsikt, selvforståelse og selvomsorg. Ta vare på dama, men ikke glem deg selv. Synes jeg er viktig Har for det meste datet sånne typer du klassifiserer som hunks, og kan fortelle deg at minst halvparten av dem ikke feier over alt og alle. De er minst like jordnære og empatiske som de du helst dater. Et fåtall som har hatt et problem med å innrømme at de er sårbare bla. Ikke alle muskuløse og veltrente menn, som er helt blåst. Da er de ikke hunks i mine øyne, bare jævlig kjekke ;-) Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Eye of the beholder. Jeg ville ihvertfall ikke kalt en fit fyr med utseendet med seg, men som på den andre siden er blåst for en hunk. Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 (endret) Haha. Hunk: a well-built, sexually attractive man og : A sexually attractive boy or man, especially one who is muscular. http://www.thefreedictionary.com/hunk http://www.dinordbok.com/?f=engelsk&t=norsk&q=hunk Endret 27. februar 2014 av Dipol Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Obama er en morsom kar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg