Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Sist jeg sjekket var det ingen jenter i hele verden uten hjerne, Slimda.

Snart er det det.

http://www.tv2.no/2014/02/24/nyheter/utenriks/utrolige-historier/5353310#.Uww4N_l5NSc

Det er dårlig gjort mot mennesker med utviklingshemning å si at hun har en IQ som er i grenseland.. Og av den grunn er hun dessverre ikke klar over at hun må dø for at hennes høyeste ønske kan bli oppfylt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men nå går jeg ut i fra at du er av den kjipe sorten som liker ting jeg ikke liker på damer)

Haha, hva mener du med det? Hva er det du ikke liker?

Jeg liker former på jenter, dvs at de har en kropp som ser feminin ut. Om noen går bakfra, så er det en fordel at første tanke er "kvinne", og ikke "hmm, gutt eller jente?".

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja ja, bash er ikke det vanskeligste å komme på igjen. Tror ikke kunnskapen noen sinne forlot meg da den først satt inne. Ganske spesielt.

Det var vel mer "gitt at bash er tilgjengelig".

Dersom cmd.exe eller annen cancer har *-expansion bør du kunne ta hele dirs med ca. 14 sekunders manuelt arbeid.

Det er tiden du bruker på å starte photoshop.

Lenke til kommentar

Man må skille mellom stramme former, og slappe former. Former skapt ved at rumpe/lår er fylt opp med fett er ikke særlig tiltrekkende. Skal det være former må det være et resultat av hovedsaklig benbygning og muskler.

Jeg liker gutter som er høye og bredskuldret ;) det oser av maskulinitet

liker ikke hunks

Hvordan definerer du en hunk?

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar

Ja ja, bash er ikke det vanskeligste å komme på igjen. Tror ikke kunnskapen noen sinne forlot meg da den først satt inne. Ganske spesielt.

Det var vel mer "gitt at bash er tilgjengelig".

Dersom cmd.exe eller annen cancer har *-expansion bør du kunne ta hele dirs med ca. 14 sekunders manuelt arbeid.

Det er tiden du bruker på å starte photoshop.

Ah, sånn sett. Funker Console? Husker jeg installerte det da jeg drev og styra med Python i sin tid.

Lenke til kommentar

Det som Kammizez skriver! Slappe former som man ikke har jobbet for er så... slapt! :D

Det er forøvrig ikke resultat av benbygning, men tung styrketrening og et ålreit kosthold. Jeg liker også former på kvinner, det gjelder forsåvidt menn også. Heller litt for mye enn for lite, da (det gjelder kun menn, hahaha)

Lenke til kommentar

Det som Kammizez skriver! Slappe former som man ikke har jobbet for er så... slapt! :D

Jeg har ikke noe imot "litt ekstra", men det er som det blir sagt. En kropp med former og muskler er idealen, selvfølgelig. Kanskje ikke Marit Bjørgen-nivå, men ja... :p
Marit Bjørgen har kroppen til en toppidrettsutøver, da! Når det er snakk om kropp og sånn, sprøtt pg litt dumt hvor det har å si. Merker bare her at det er mye kulere å danne seg et bilde av en person på bakgrunn av det de skriver, for det er jo DET som er personen. Personlighet er stort sett stabil gjennom livet, mens kroppen skal forandre seg. Endret av Krisha
Lenke til kommentar

Personligheten er også i stadig forandring, vanligvis. Det er ikke uten grunn at folk som ble sammen i ungdomsårene eller tidlig voksen alder etter 5 år slår opp fordi de har vokst fra hverandre.

Ofte, ja, men ikke alltid. Et vennepar av meg har vært sammen siden femteklassen. Det var i 1999. De er fortsatt sammen. De hadde en måneds pause fra hverandre for å prøve andre beitemarker eller bare det å være fra hverandre, men kom vel frem til at de ikke ønsket det.

Lenke til kommentar

Man må skille mellom stramme former, og slappe former. Former skapt ved at rumpe/lår er fylt opp med fett er ikke særlig tiltrekkende. Skal det være former må det være et resultat av hovedsaklig benbygning og muskler.

Jeg liker gutter som er høye og bredskuldret ;) det oser av maskulinitet

liker ikke hunks

Hvordan definerer du en hunk?

Jeg definerer en hunk som en type som omtrent kun er opptatt av å pumpe og spise proteinpulver. Han er veldig kjekk og ser sykt muskuløs ut og alle jenter faller for han. han hooker med alle jenter både på fest og utenom, og vet han kan få hvem han vil. han er kjekk og that's it. Faller aldri for sånne typer. Liker mer de som er ok/søte i utseende og er høye. har alltid hatt en ting for tynne/slanke gutter med relativt smalt ansikt av en eller annen grunn. men det er personligheten og egenskapene som virkelig tiltrekker meg. at du er et godt menneske fra innsiden og ut. Det er det viktigste.

Jeg liker gutter som har en veltrent kropp som et resultat av naturlig trening som f.eks en hobby. kanskje friluftsliv eller en annen hobby som innebærer endel aktivitet, og spiser normalt og relativt sunt. Det er turn on for meg. En annen stor turn on er at han virkelig kjenner seg selv og sine behov, og vet å respektere dem (ikke bli tøffel, men samtidig vise nok omsorg for forholdet). Ikke minst at han tør å innrømme feil, vise sårbarhet og samtidig ha mot og engasjement for å forandre/utvikle seg sammen med meg i positiv retning dersom det er nødvendig for forholdet. Selvinnsikt, selvforståelse og selvomsorg. Ta vare på dama, men ikke glem deg selv. Synes jeg er viktig :)

Lenke til kommentar

Personligheten er også i stadig forandring, vanligvis. Det er ikke uten grunn at folk som ble sammen i ungdomsårene eller tidlig voksen alder etter 5 år slår opp fordi de har vokst fra hverandre.

Ofte, ja, men ikke alltid. Et vennepar av meg har vært sammen siden femteklassen. Det var i 1999. De er fortsatt sammen. De hadde en måneds pause fra hverandre for å prøve andre beitemarker eller bare det å være fra hverandre, men kom vel frem til at de ikke ønsket det.

Ja, jeg tror at hvis man virkelig har klart å etablere 100% åpen kommunikasjon fra starten i forholdet så er det kanskje mye som skal til for at det skal ryke. Å aldri gå lenge uten at en diskusjon/konflikt/uoverensstemmelse blir løst. At man hele tiden løser vanskeligheter sammen, prøver å forstå hverandre og er åpne om hva man ønsker og forventer av forholdet videre, hvordan takle utfordringer i forhold til det å velge forskjellige veier etc.

Men selvfølgelig, blir man for forskjellige så blir man for forskjellige. har ikke fasitsvaret, er jo trossalt i mitt første forhold selv :cry:

Lenke til kommentar

Personlig liker jeg ikke muskler i det hele tatt. Veit fitness er inn for tiden, men jeg skjønner det ikke.

Jeg synes det er stygt hvis det er så mye som en antydning til magemuskler. Det blir rett og slett for maskulint for min del. Litt valpefett er bare sexy.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig liker jeg ikke muskler i det hele tatt. Veit fitness er inn for tiden, men jeg skjønner det ikke.

Jeg synes det er stygt hvis det er så mye som en antydning til magemuskler. Det blir rett og slett for maskulint for min del. Litt valpefett er bare sexy.

Samme her :p jeg synes myke naturlige former på jentekroppen er det mest tiltrekkende. Skal ikke se bort ifra at det er bra å være aktiv og ta vare på helsen, men å trene målrettet kun for å oppnå DAT ASS eller DEM ABS og hive innpå med pulver er for meg uforståelig. En balansegang synes jeg er det beste.

Men skal nå ikke være dømmende. Målbevissthet og viljestyrke er klart utrolig beundringsverdig. Men så fort man blir helt besatt av noe så overfladisk, og kun det alene, klarer jeg ikke helt å finne det attraktivt. Selv synes jeg mental utvikling er det aller beste, for har man det bra med seg selv innenfra så er det ikke en eneste sprettrumpe eller magemuskel som kan tråkke deg ned :p hihi

Lenke til kommentar

Merker bare her at det er mye kulere å danne seg et bilde av en person på bakgrunn av det de skriver, for det er jo DET som er personen. Personlighet er stort sett stabil gjennom livet, mens kroppen skal forandre seg.

Personligheten er alfa omega. Det er utrolig mange deilige damer på jobb, som jeg gjerne skulle tatt med hjem... Men flesteparten av de har en personlighet jeg ikke helt er interessert i. Og da er det ikke vits å prøve. (men man kan se...)

I mitt hode går Slimda alltid rundt med Yoshi på hodet. Hadde blitt skuffet om jeg så ham uten. Stor nedtur.

Mangler Yoshien, men jeg har vikinglue.

20131122_090142.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...