2ore Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Banan - veldig flott frukt. Fordeler: Smaker godt, fin flott farge, kan brukes til milkshake Ulemper: Blir fort dårlig, mye sosial stigma å spise offentlig Gulrøtter Fordeler: Godt, holder lenge, billig Ulemper: Smaker kjipt kokt, har over åra fått betegnelsen "kaninfor", mye sosial stigma å innrømme at du spiser mye gulrøtter Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg tyr til gulrøtter når jeg føler for å tygge på noe uten å egentlig være sulten. Syns det er et veldig godt alternativ til snacks. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Spiser sjelden gulrøtter. er så kjedelig å skrelle dem. Og banan liker jeg ikke, med unntak av i smoothie. Endret 26. februar 2014 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Trenger da ikke skrelle gulerøtter. 2 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Ute? Greit nok at du er vill, men er da litt kjølig, er det ikke? Hva med en varm sofa og pledd i steden? Skal ikke si noe til kjæresten din, så det kan være mellom oss to. jeg skal bite den av deg. bare vent. Banan - veldig flott frukt. Fordeler: Smaker godt, fin flott farge, kan brukes til milkshake Ulemper: Blir fort dårlig, mye sosial stigma å spise offentlig Gulrøtter Fordeler: Godt, holder lenge, billig Ulemper: Smaker kjipt kokt, har over åra fått betegnelsen "kaninfor", mye sosial stigma å innrømme at du spiser mye gulrøtter Jeg ser bevisst ned i bakken hvis jeg spiser banan på f.eks t-banen. Gulrøtter har fine fordeler Jeg tyr til gulrøtter når jeg føler for å tygge på noe uten å egentlig være sulten. Syns det er et veldig godt alternativ til snacks. God ide! Spiser en nå jeg Spiser sjelden gulrøtter. er så kjedelig å skrelle dem. Og banan liker jeg ikke, med unntak av i smoothie. Trenger ikke skrelle dem, bare vask dem nøye Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jo dem man kjøper i butikken. Er det ferske greier rett fra åkeren blir det noe annet. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg kjøper de i små pakker, kalt snacks- gulrøtter. Dyrere enn de store, men jeg gidder virkelig ikke å skrelle dem. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 jeg skal bite den av deg. bare vent.Tror neppe du hadde klart det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Ja dem ja. For dyre for gjerrige meg. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Bananer er djevelsk godt, men jeg vil ha mine bananer ganske grønne og faste i konsistens. Hater den sterke banansmaken og den ekle konsistensen de får etterhvert. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Cherrytomater er best!! <3liker også litt grønne bananer Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Hva faen? Gule, myke bananer er jo de beste. De harde er jo ikke gode engang. liker også litt grønne bananerDu liker bananer generelt, du... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 For en gangs skyld er jeg 100% enig med Slimda :] Bananer er best når de faktisk har modnet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Blir som å si at grønne jordbær er best. C'mon! Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Vel du liker jo altfor unge jenter? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Vel du liker jo altfor unge jenter?Sånn helt seriøst, så liker jeg jenter med former og hjerne. Alder er ikke så viktig, for de fleste som fyller begge to er voksne. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 http://www.imagemagick.org/script/binary-releases.php#windows Vet ikke hvordan wildcards fra kommandolinjen passes til Windows, men det er godt mulig du også slipper unna uten å scripte en løsning. Dette er trivielt i bash. Ja ja, bash er ikke det vanskeligste å komme på igjen. Tror ikke kunnskapen noen sinne forlot meg da den først satt inne. Ganske spesielt. Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Sist jeg sjekket var det ingen jenter i hele verden uten hjerne, Slimda. Så utvalget er relativt stort, former får de fleste i det de bikker 40 (litt avhengig av hva du definerer som former, men nå går jeg ut i fra at du er av den kjipe sorten som liker ting jeg ikke liker på damer) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Sist jeg sjekket var det ingen jenter i hele verden uten hjerne, Slimda. Snart er det det. http://www.tv2.no/2014/02/24/nyheter/utenriks/utrolige-historier/5353310#.Uww4N_l5NSc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg