Sameboe Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg hører på "Wild At Heart" av "Idol"-David. Tenk at jeg synes han var SÅ kjekk og flink til å synge! 11 år senere sitter jeg her, 21 år og leter fremdeles etter fornuften min der jeg la den for sånn 12-14 år siden Rart med det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Hater å måtte snu bildene i Photoshop etterpå.Hæ seriøst? Om det eneste du skal gjøre er å rotere de ville jeg brukt imagemagick eller noe. Jeg er åpen for alle alternativer som gjør det enkelt å rotere bildene en halv grad eller 3,45 grader eller så. Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg hører på "Wild At Heart" av "Idol"-David. Tenk at jeg synes han var SÅ kjekk og flink til å synge! 11 år senere sitter jeg her, 21 år og leter fremdeles etter fornuften min der jeg la den for sånn 12-14 år siden Rart med det. Gruer meg til å se 10 år tilbake om 10 år. Neida, nå foretrekker jeg ekte mannfolk, som Justin Bieber og Channing Tatum! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Jeg er åpen for alle alternativer som gjør det enkelt å rotere bildene en halv grad eller 3,45 grader eller så.Må du også avgjøre hvor skjeve de er eller ligger det i noe metadata en plass? convert -deskew Dette kan selvfølgelig kjøres på wildcards (og skrives til kopier, så du ikke modifiserer originalene) edit: for dere plebs er convert binaryen til imagemagick. Endret 26. februar 2014 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg må selv avgjøre graden av skjevhet, har ikke funnet noe metadata på det enda i alle fall. Bruker alltid metadata til å slenge inn ekstra info før jeg legger bildene i systemet. Men denne gangen gav jeg litt faen i å få de helt korrekt vinklet, og bare croppa og lasta opp. Var lei og ville hjem, kjedelig å sitte med ustabilt nett og ustabile tjenester fra Heimdal og ingen medarbeidere å prate skit med. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Imagemagick hadde ordnet dette for deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Interessant. Er .7z-filene for Windows, eller? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 http://www.imagemagick.org/script/binary-releases.php#windows Vet ikke hvordan wildcards fra kommandolinjen passes til Windows, men det er godt mulig du også slipper unna uten å scripte en løsning. Dette er trivielt i bash. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Dæven, nå som jeg endelig hadde fått et ok forhold til banan. Dukker opp en hard svart klump i kjeften, drittfrukt! 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 banan er konge, synd de har så kort holdbarhet Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Noen som har hørt banansangen? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Dæven, nå som jeg endelig hadde fått et ok forhold til banan. Dukker opp en hard svart klump i kjeften, drittfrukt! Banankreft. Mener Burkakari har en fin svinestekhistorie relatert til bananklumpen din Noen som har hørt banansangen? Nope. Føler ikke en instinktiv trang til å stifte bekjentskap med den heller. Ahhh, Airbag på vinyl. 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Okei, først starter person 1 med å synge: "1 banan, 2 bananer, 3 bananer, 4 bananer (repeat)" ikke sant. og han fortsetter sånn hele tiden. Og så synger person 2: "jeeeg er en banaaan, som henger i et treee, faller ikke neeeed." Også fortsetter man sånn og går opp en oktav etter hvert vers. noe sånt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Høres fryktelig kjedelig ut. Det du heller burde synge er følgende banansang: Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Banana phone er l-a-m-e. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Kjæresten din er lame. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Ute? Greit nok at du er vill, men er da litt kjølig, er det ikke? Hva med en varm sofa og pledd i steden? Skal ikke si noe til kjæresten din, så det kan være mellom oss to. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg