Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hører på "Wild At Heart" av "Idol"-David. Tenk at jeg synes han var SÅ kjekk og flink til å synge! 11 år senere sitter jeg her, 21 år og leter fremdeles etter fornuften min der jeg la den for sånn 12-14 år siden

Rart med det. :)

Gruer meg til å se 10 år tilbake om 10 år. Neida, nå foretrekker jeg ekte mannfolk, som Justin Bieber og Channing Tatum!

Lenke til kommentar

Jeg er åpen for alle alternativer som gjør det enkelt å rotere bildene en halv grad eller 3,45 grader eller så.

Må du også avgjøre hvor skjeve de er eller ligger det i noe metadata en plass?

convert -deskew
Dette kan selvfølgelig kjøres på wildcards (og skrives til kopier, så du ikke modifiserer originalene)

edit: for dere plebs er convert binaryen til imagemagick.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Jeg må selv avgjøre graden av skjevhet, har ikke funnet noe metadata på det enda i alle fall. Bruker alltid metadata til å slenge inn ekstra info før jeg legger bildene i systemet.

Men denne gangen gav jeg litt faen i å få de helt korrekt vinklet, og bare croppa og lasta opp. Var lei og ville hjem, kjedelig å sitte med ustabilt nett og ustabile tjenester fra Heimdal og ingen medarbeidere å prate skit med.

Lenke til kommentar

Dæven, nå som jeg endelig hadde fått et ok forhold til banan. Dukker opp en hard svart klump i kjeften, drittfrukt!

Banankreft. Mener Burkakari har en fin svinestekhistorie relatert til bananklumpen din :wee:

Noen som har hørt banansangen?

Nope. Føler ikke en instinktiv trang til å stifte bekjentskap med den heller.

Airbag_-_black_vinyl.jpg

Ahhh, Airbag på vinyl.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Okei, først starter person 1 med å synge: "1 banan, 2 bananer, 3 bananer, 4 bananer (repeat)" ikke sant. og han fortsetter sånn hele tiden. Og så synger person 2: "jeeeg er en banaaan, som henger i et treee, faller ikke neeeed." Også fortsetter man sånn og går opp en oktav etter hvert vers. noe sånt.

:D:p:(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...