Kea Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg prøvde å utvide horisontene mine en gang. Det gikk ikke så bra. ___ Jeg får ikke til å komme inn i vanen med å skrive dagbok, uansett hvor mye jeg prøver. Hvordan enkelte klarer å holde dem rutinen i flere år kommer jeg aldri til å forstå. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Edit: Skriver dagbok selv, men noen dager er borte selv om jeg ikke har tatt meg en pils engang. Endret 26. februar 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Fett. Sovna vel litt over to, "våkna" 4:10, fast overbevist om at jeg lå og snakket med mamma ute på gangen og at klokken var 09:52 fredag morgen og at jeg hadde forsovet meg. Lå vel slik og drømte at jeg sto opp på fredag og pusset tenner og hasta på jobb i det som føltes som en hel jævla dag, til jeg kom på at det var på 3310-en at jeg hadde sjekket døgnets tidspunkt, og den lå da vitterlig avskrudd uten SIM-kort på ei hylle da jeg klokka inn, kvapp til, sjekket vekkerklokka og fikk konstatert to ting. Det faktiske tidspunktet og at jeg nå er lys våken. >< Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Dagbok har jeg skrevet på flere tidspunkt i livet mitt. Både da jeg gikk på barneskolen som en ting barn gjør, senere pålagt av noen nevrologer og førte søvndagbok, og så igjen senere av en sosiolog ifm. kognitiv terapi, og til slutt av ekte psykologer ifm. fungerende terapi. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Fett. Sovna vel litt over to, "våkna" 4:10, fast overbevist om at jeg lå og snakket med mamma ute på gangen og at klokken var 09:52 fredag morgen og at jeg hadde forsovet meg. Lå vel slik og drømte at jeg sto opp på fredag og pusset tenner og hasta på jobb i det som føltes som en hel jævla dag, til jeg kom på at det var på 3310-en at jeg hadde sjekket døgnets tidspunkt, og den lå da vitterlig avskrudd uten SIM-kort på ei hylle da jeg klokka inn, kvapp til, sjekket vekkerklokka og fikk konstatert to ting. Det faktiske tidspunktet og at jeg nå er lys våken. > Og det var nok for meg i kveld. God natt! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Wifi funker på Nordlandsbanen. Målløs. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Det er ganske bra. Kanskje jeg velger den neste gang jeg tar toget til Steinkjer. E: Fett. Enda bedre. Ligger i senga, holder på å sovne igjen, før boom! Huet rammes av en intens smerte i tinningene og rundt frontallappen, flekker for øynene og lukten av ris med kinderegg brer seg i neseborene. Endret 26. februar 2014 av Datasmurf 1 Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Sitter og selger NorgesEnergi på telefonen nå, hvis noen er interessert i en hyggelig prat og et nytt strøm abb -shout out! Kan i hvert fall love en vits eller to uansett om det blir salg eller ikke ;-) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Wifi funker på Nordlandsbanen. Målløs.Dæven, det er ganske rystende. Speedtest? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Sitter og selger NorgesEnergi på telefonen nå, hvis noen er interessert i en hyggelig prat og et nytt strøm abb -shout out! Kan i hvert fall love en vits eller to uansett om det blir salg eller ikke ;-) Sitter du i Telemark? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 E: Fett. Enda bedre. Ligger i senga, holder på å sovne igjen, før boom! Huet rammes av en intens smerte i tinningene og rundt frontallappen, flekker for øynene og lukten av ris med kinderegg brer seg i neseborene. Kjip måte å 'våkne' på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Ja, har hatt bedre morgener, for å si det slik. Heldigvis gitt seg nå, ellers ville dette vært en kjedelig arbeidsdag, siden jeg skal skrive saker og redigere film hele jævla dagen. Kun avbrutt av å scanne inn 40 år gamle avisartikler. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Wifi funker på Nordlandsbanen. Målløs.Dæven, det er ganske rystende. Speedtest? Fikk ikke kjørt test desverre, men forholdsvis raskt til både surfing, streaming av YouTube (low quality) og slikt. Kjipt at det forsvinner i alle tunnellene da. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Satt på trikken, hørte på Jackson C Frank. Nesten så jeg begynte å gråte. Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg hører på "Wild At Heart" av "Idol"-David. Tenk at jeg synes han var SÅ kjekk og flink til å synge! 11 år senere sitter jeg her, 21 år og leter fremdeles etter fornuften min der jeg la den for sånn 12-14 år siden 2 Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Sitter og selger NorgesEnergi på telefonen nå, hvis noen er interessert i en hyggelig prat og et nytt strøm abb -shout out! Kan i hvert fall love en vits eller to uansett om det blir salg eller ikke ;-) Sitter du i Telemark?Tønsberg Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Skriver min mest hatefulle oppgave hittil, makan så kjedelig. Mister konsentrasjonen og tuller rundt på nettet. Endte opp med å høre på Selvhat mens jeg leser Zapffe. Den siste Messias, god lesning! http://pastebin.com/f14zFRjP Endret 26. februar 2014 av Vowels Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Tror jeg holder meg til å høre på The Beatles og scanne 40 år gamle avisartikler i A3-størrelse på en A4-scanner. Irriterende å få sidene til å ligge vinkelrette. Hater å måtte snu bildene i Photoshop etterpå. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Hater å måtte snu bildene i Photoshop etterpå.Hæ seriøst? Om det eneste du skal gjøre er å rotere de ville jeg brukt imagemagick eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg