L4r5 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Hva kom først, høna eller egget?Egget. Dyr har lagt egg i millioner av år før høna så dagens lys. Men skjønner ikke helt hva det har med saken å gjøre. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Du går alltid ut fra at det er skitne ting. Dine antagelser er alltid perverse. Begynner snart å mistenke deg for å kun tenke sex. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Lars, hva sto det egentlig i Vi Menn nummer 13 fra 2006?Tror det ligger ute på forumet et sted fortsatt. Du får leite det opp. Leter og leter, alt jeg finner er "kanin på speed"-innlegget ditt fra prostitusjonstråden. 1 Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg oppdager stadig nye deler av forumet, på tide å utvide horisontene. Tror jeg dropper å bevege meg mot lyd og bilde-seksjonen, da Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg oppdager stadig nye deler av forumet, på tide å utvide horisontene. Tror jeg dropper å bevege meg mot lyd og bilde-seksjonen, da Hvor langt bak i tråden bladde du da? Forstår ikke hvorfor du har problemer med menn. Du er jo heit, jente. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg oppdager stadig nye deler av forumet, på tide å utvide horisontene. Tror jeg dropper å bevege meg mot lyd og bilde-seksjonen, daTa en tur innom Politikk-forumet og religionsforumet. Det er mye morsom underholdning der, om du liker folk som krangler og sånt. Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg oppdager stadig nye deler av forumet, på tide å utvide horisontene. Tror jeg dropper å bevege meg mot lyd og bilde-seksjonen, da Hvor langt bak i tråden bladde du da? Forstår ikke hvorfor du har problemer med menn. Du er jo heit, jente. Hvor langt jeg bladde bak i bildetråden? Du vet, problemet ligger ikke hos meg Jeg oppdager stadig nye deler av forumet, på tide å utvide horisontene. Tror jeg dropper å bevege meg mot lyd og bilde-seksjonen, daTa en tur innom Politikk-forumet og religionsforumet. Det er mye morsom underholdning der, om du liker folk som krangler og sånt. Njæ, orker ikke. Jeg vet hva som er riktig, så da kan de få ha sine absurde meninger i fred. Enkelte ting er tapt uansett hvordan man vrir og vender på det. Jeg tror jeg liker denne delen av forumet allerede Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 I bildetråden, ja. Haha! Både og stemmer nok bedre. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg tror du kan finne en del absurde ting her inne også. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Hei!første posten min:-) håper på mange fine poster her inne på kaféen:-) håper det er mulig å få servert drikke her. Koker ihjel, må ha drikke... Utrolig varmt på denne kaféen. Hvilke hobbyer har dere? Min er golf:-) :-) Min hobbyer er radiostyrt, marklin z, ivo caprino av Flåklypa Grand prix, konsoll spilling https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1257421&page=1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Njæ, orker ikke. Jeg vet hva som er riktig, så da kan de få ha sine absurde meninger i fred. Enkelte ting er tapt uansett hvordan man vrir og vender på det. Jeg tror jeg liker denne delen av forumet alleredeDu vet hva som er riktig? Nå ble jeg enda mer gira på å få deg inn dit. Men neida, er morsomt her inne også. Er her jeg er mest, og i skype-chatten vår. Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg gadd ikke bla meg tilbake i den bildetråden, @Cakenommy. Tar det en dag jeg kjeder meg, også liker jeg å leve i uvitenhet. Mange som ut i fra det de skriver er folk jeg lett "kunne tatt" ( ), men når man vet hvem som er personen bak så ødelegger det all moroa. og, 'kei, det er vel blandede årsaker til at menn ikke er "easypeasy" Skal ta meg en tur innom politikk og religion bare for å vise meg litt, @Slimda Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Skal ta meg en tur innom politikk og religion bare for å vise meg litt, @Slimda Hurra! Du får si ifra om du finner noe å kommentere på, er morsomt å lese andres meninger på ting. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Feel your pain! Attitude (y) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Velkommen skal du være. Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Sjekket ut religion og politikk, men det er jo ingen som mener noe jeg orker å diskutere. Liker responsen på at jeg har funnet "Forumkaféen" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Hørselen til Anfall er ikke så viktig?Han hadde flydd på hodet ut døra om han faktisk hadde gjort det med røykvarsleren. Burde nesten gjort det ved rosa helikopter-episoden når jeg tenker meg om. Endret 25. februar 2014 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Han hadde flydd på hodet ut døra om han faktisk hadde gjort det med røykvarsleren. Burde nesten gjort det ved rosa helikopter-episoden når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) *skrur på forforsterker, DAC og effektforsterkere for å spille av* Endret 25. februar 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Hørselen til Anfall er ikke så viktig?Han hadde flydd på hodet ut døra om han faktisk hadde gjort det med røykvarsleren. Burde nesten gjort det ved rosa helikopter-episoden når jeg tenker meg om. Jeg ble vekt til Freddy Kristoffersen på full vreng en ettermiddag i fjor sommer. Faen meg det verste jeg har vært med på. Angrer på at jeg ikke lenger sover med tunge skiftenøkler under puta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg