Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg oppdager stadig nye deler av forumet, på tide å utvide horisontene. Tror jeg dropper å bevege meg mot lyd og bilde-seksjonen, da

Ta en tur innom Politikk-forumet og religionsforumet. Det er mye morsom underholdning der, om du liker folk som krangler og sånt. :D
Lenke til kommentar

Jeg oppdager stadig nye deler av forumet, på tide å utvide horisontene. Tror jeg dropper å bevege meg mot lyd og bilde-seksjonen, da

Hvor langt bak i tråden bladde du da?

Forstår ikke hvorfor du har problemer med menn. Du er jo heit, jente.

Hvor langt jeg bladde bak i bildetråden?

Du vet, problemet ligger ikke hos meg :sleep2::p

Ta en tur innom Politikk-forumet og religionsforumet. Det er mye morsom underholdning der, om du liker folk som krangler og sånt. :D

Njæ, orker ikke. Jeg vet hva som er riktig, så da kan de få ha sine absurde meninger i fred. Enkelte ting er tapt uansett hvordan man vrir og vender på det. Jeg tror jeg liker denne delen av forumet allerede

Lenke til kommentar

Hei!første posten min:-) håper på mange fine poster her inne på kaféen:-) håper det er mulig å få servert drikke her. Koker ihjel, må ha drikke...

Utrolig varmt på denne kaféen. Hvilke hobbyer har dere? Min er golf:-) :-)

Min hobbyer er radiostyrt, marklin z, ivo caprino av Flåklypa Grand prix, konsoll spilling

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1257421&page=1

Lenke til kommentar

Njæ, orker ikke. Jeg vet hva som er riktig, så da kan de få ha sine absurde meninger i fred. Enkelte ting er tapt uansett hvordan man vrir og vender på det. Jeg tror jeg liker denne delen av forumet allerede

Du vet hva som er riktig? Nå ble jeg enda mer gira på å få deg inn dit. :tease:

Men neida, er morsomt her inne også. Er her jeg er mest, og i skype-chatten vår.

Lenke til kommentar

Jeg gadd ikke bla meg tilbake i den bildetråden, @Cakenommy. Tar det en dag jeg kjeder meg, også liker jeg å leve i uvitenhet. Mange som ut i fra det de skriver er folk jeg lett "kunne tatt" ( :laugh: ), men når man vet hvem som er personen bak så ødelegger det all moroa.

og, 'kei, det er vel blandede årsaker til at menn ikke er "easypeasy"

Skal ta meg en tur innom politikk og religion bare for å vise meg litt, @Slimda :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hørselen til Anfall er ikke så viktig?

Han hadde flydd på hodet ut døra om han faktisk hadde gjort det med røykvarsleren. Burde nesten gjort det ved rosa helikopter-episoden når jeg tenker meg om. :hmm: Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Hørselen til Anfall er ikke så viktig?

Han hadde flydd på hodet ut døra om han faktisk hadde gjort det med røykvarsleren. Burde nesten gjort det ved rosa helikopter-episoden når jeg tenker meg om. :hmm:

Jeg ble vekt til Freddy Kristoffersen på full vreng en ettermiddag i fjor sommer. Faen meg det verste jeg har vært med på. Angrer på at jeg ikke lenger sover med tunge skiftenøkler under puta.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...