Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nudel: lær deg å være avvisende, og nekt vedkommende tilgang. Ring politiet om vedkommende bryter seg inn. Loven er på din side.

------

Prøver å snike meg usett i rushen gjennom kollektivtrafikken i Oslo, med et gigantisk hull i rumpa på buksa. Gøy :fun:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skeidar - bonus - IKEA - jysk. I den rekkefølgen. Noen ting er dog veldig bra hos IKEA. Er fornøyd med hemnes-serien til IKEA. Hva er det du skal kjøpe, Bork Laser?

en sovesofa

virker som alle har omtrent like priser,

hva er best kvalitet tho?

Jeg lager mine egne møbler jeg. Får best resultater av det.

kan du lage en til meg?

Hadde nok kjøpt på bonus eller skeidar. Hvilket prisnivå?

Lenke til kommentar

Æsj så ekkelt. En gammel mann som hamrer på døra hundre ganger og claimer at han eier blokka. Så driver han og presser seg inn i leiligheten når jeg viser tydelig at jeg synes hele situasjonen er ubehagelig, og tvinger meg til å gi han nummeret mitt. Så spør han om navnet mitt osv. Og forteller at han så at jeg var hjemme gjennom vinduet mitt. wtf. Greit nok hvis han faktisk eier detta her og skal fikse ting, men hadde satt pris på om jeg fikk beskjed på forhånd av leiegiveren. Faen creepy.

Du burde ikke åpnet.

Lenke til kommentar

Skeidar - bonus - IKEA - jysk. I den rekkefølgen. Noen ting er dog veldig bra hos IKEA. Er fornøyd med hemnes-serien til IKEA. Hva er det du skal kjøpe, Bork Laser?

en sovesofa

virker som alle har omtrent like priser,

hva er best kvalitet tho?

Jeg lager mine egne møbler jeg. Får best resultater av det.

kan du lage en til meg?

Hadde nok kjøpt på bonus eller skeidar. Hvilket prisnivå?

tenkte ~4k

har funnet en jeg likte på bohus

http://www.bohus.no/produkter/sofaer/sovesofaer/days-sovesofa-3s/

men den var litt hard :/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...