Datasmurf Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Ja, ærlig talt. Kom med noe nytt. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) . Endret 25. februar 2014 av Nudelpus Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 det høres ut som den største creepen Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 kanskje jeg som overreagerer. men synes det var ekkelt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Nudel: lær deg å være avvisende, og nekt vedkommende tilgang. Ring politiet om vedkommende bryter seg inn. Loven er på din side. ------ Prøver å snike meg usett i rushen gjennom kollektivtrafikken i Oslo, med et gigantisk hull i rumpa på buksa. Gøy 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 jippi, jeg har fått ein liten jobb. kun over ei uke, men bedre enn ingenting Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Haha, 5 kr for en time med internettkafe.Kan til og med spille HoN her Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 hei hhva skjer har du sett den serien som heter the offis ellernosånt? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Skeidar - bonus - IKEA - jysk. I den rekkefølgen. Noen ting er dog veldig bra hos IKEA. Er fornøyd med hemnes-serien til IKEA. Hva er det du skal kjøpe, Bork Laser? en sovesofa virker som alle har omtrent like priser, hva er best kvalitet tho? Jeg lager mine egne møbler jeg. Får best resultater av det.kan du lage en til meg? Hadde nok kjøpt på bonus eller skeidar. Hvilket prisnivå? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Æsj så ekkelt. En gammel mann som hamrer på døra hundre ganger og claimer at han eier blokka. Så driver han og presser seg inn i leiligheten når jeg viser tydelig at jeg synes hele situasjonen er ubehagelig, og tvinger meg til å gi han nummeret mitt. Så spør han om navnet mitt osv. Og forteller at han så at jeg var hjemme gjennom vinduet mitt. wtf. Greit nok hvis han faktisk eier detta her og skal fikse ting, men hadde satt pris på om jeg fikk beskjed på forhånd av leiegiveren. Faen creepy. Du burde ikke åpnet. Lenke til kommentar
Golferen Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Hei!første posten min:-) håper på mange fine poster her inne på kaféen:-) håper det er mulig å få servert drikke her. Koker ihjel, må ha drikke... Utrolig varmt på denne kaféen. Hvilke hobbyer har dere? Min er golf:-) :-) Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Skeidar - bonus - IKEA - jysk. I den rekkefølgen. Noen ting er dog veldig bra hos IKEA. Er fornøyd med hemnes-serien til IKEA. Hva er det du skal kjøpe, Bork Laser?en sovesofa virker som alle har omtrent like priser, hva er best kvalitet tho? Jeg lager mine egne møbler jeg. Får best resultater av det.kan du lage en til meg? Hadde nok kjøpt på bonus eller skeidar. Hvilket prisnivå? tenkte ~4k har funnet en jeg likte på bohus http://www.bohus.no/produkter/sofaer/sovesofaer/days-sovesofa-3s/ men den var litt hard :/ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Golf? Er ikke det fryktelig kjedelig? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Ja, ærlig talt. Kom med noe nytt. hvis du leser neil armstrong baklengs, blir det gnortsmra lien eller Neil A. som blir a lien Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Prøver å snike meg usett i rushen gjennom kollektivtrafikken i Oslo, med et gigantisk hull i rumpa på buksa. Gøy Hvordan gikk det? Og hvorfor har du et gigantisk hull i rumpa? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Fordi han liker å bli tatt bakfra. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Gurkburk: Hekta meg fast i noe på jobben, og reiv en flerre på 10-15cm. Tror det gikk greit, skjulte den sånn halvveis med jakka. Ble en kald rumpeball though :] Slimda: seff. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Så interessant, takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg