Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skeidar - bonus - IKEA - jysk. I den rekkefølgen. Noen ting er dog veldig bra hos IKEA. Er fornøyd med hemnes-serien til IKEA. Hva er det du skal kjøpe, Bork Laser?

en sovesofa

virker som alle har omtrent like priser,

hva er best kvalitet tho?

kan du lage en til meg?

Det som er dyrt da er det kvalitet, er ikke alt da :)

Lenke til kommentar

Herregud, har akkurat sett ferdig Hannibal sesong 1. Gleder meg så sinnsykt mye til den 28 februar at jeg nesten vil grine.

http://serienytt.no/tag/hannibal-sesong-2/

Tusen takk :)

Hva handler Hannibal serien om?

Samme som i filmene?

Nei, det er helt forskjellig. Serien er vel basert på en bok. Tror den heter red dragon, det er den første filmen er basert på også. Serien er kjempe god :)

Edit: jævla skrivefeil

Endret av Freidig
Lenke til kommentar

Nei, det er helt forskjellig. Serien er vel basert på en bok. Tror den heter red dragon, det er den første filmen er basert på også. Serien er kjempe god :)

Edit: jævla skrivefeil

Learn2filmhistorie.

Filmen Nattsvermeren (Silence of the lambs) er basert på boka med samme navn.

Silence of the lambs-boka er oppølgeren til Red Dragon-boka.

Red Dragon-filmen er den tredje filmen i Hannibal-serien.

Kronologisk foregår handlingen i Red Dragon før Silence of the lambs.

Edit: Jeg vil forresten si at serien er fryktelig løst basert på bøkene.

Det er mer en reboot av hele kanonen. Vi har samme antagonist og en protagonist fra FBI. Seriens premisser ligger på samspillet mellom disse to. Ellers vil jeg si det ikke er noen stor sammenheng. Dette er en typisk serie der vi får servert linjen "based on characters created by [forfatternavn]" i åpningsekvensen.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Nei, det er helt forskjellig. Serien er vel basert på en bok. Tror den heter red dragon, det er den første filmen er basert på også. Serien er kjempe god :) Edit: jævla skrivefeil

Learn2filmhistorie.Filmen Nattsvermeren (Silence of the lambs) er basert på boka med samme navn.Silence of the lambs-boka er oppølgeren til Red Dragon-boka.Red Dragon-filmen er den tredje filmen i Hannibal-serien.Kronologisk foregår handlingen i Red Dragon før Silence of the lambs.Edit: Jeg vil forresten si at serien er fryktelig løst basert på bøkene.Det er mer en reboot av hele kanonen. Vi har samme antagonist og en protagonist fra FBI. Seriens premisser ligger på samspillet mellom disse to. Ellers vil jeg si det ikke er noen stor sammenheng. Dette er en typisk serie der vi får servert linjen "based on characters created by [forfatternavn]" i åpningsekvensen.

Var det jeg prøvde å få frem men merker at tidspunktet på dagen fucka det litt opp for meg her ja :p

Lenke til kommentar

Det enkleste er bare å ignorere elvis.

Hvorfor ignorere en såpass kul kis?

På grunn av irriterende og intetsigende innlegg. Verre til og med enn trevakt, bork laser og brorparten av de andre kidsa som henger her - som om vi var en fest som slipper inn drita 12-åringer dagen lang.

Du slipper jo ikke inn fulle 12åringer med slimda i nærheten!

REDD BARNA! (fra slimda)

Finnes verre folk enn Slimda når det kommer til drita tolvåringer, kanskje ikke her i disse dager, men absolutt ellers, og her tidligere.

Lenke til kommentar

Hvem Halo spill synes du er best da, jeg synes Halo 3 :green: du da, er best da, jeg spillet på Halo 4 men 2 timmer å ca 50 min da jeg spillet det da sist gang da, i går tenkte jeg skulle spille Halo 3 først men da valgte jeg først gamle halo 1 da men byttet til Halo 1 Combat Evolved Anniversary etter på. Men bytta til Halo 2 da men kom på att Halo 2 Anniversary Edition kommer snart da til Xbox One da, og da tenkte jeg nei må bli ferdig med Halo 4 da. Det er ikke så dårlig synes jeg nå, så jeg får vel gi 343 industries sjanse da. For jeg skal jo kjøpe Halo 5 å Halo 2 Anniversary Edition da med Xbox One da, for den dell27 pc skjermen kjøpte jeg å fikk hjelp fra itavisa gjengen om er gammle spill exe Halo ser veldig bra ut da, som re2 å re3 cd ps1 da ser dritt bra ut testet et spill fra wii husker ikke navnet men det var bruk bart til å spille da er i går det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...