Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor har du vært våken så lenge? :)

Nei, er du tilbake? Det var da hyggelig. :)

Vel, jeg sto opp kvart på fire-ish torsdag ettermiddag, og da var det selvfølgelig nyttesløst å sove igjen på kvelden, så da ble det til at jeg satt oppe til halv syv fredag morgen. Da la jeg meg, sovna vel etter et kvarters tid og ble vekt tre kvarter senere. Så holdt jeg ut en lang og kjedelig dag på jobb hvor alt jeg gjorde var å skrive Vær-Sjur (det var ingen andre oppgaver for meg, veldig kjedelig, hjalp ikke engang å be om mer ><), og kom hjem så trett at jeg ikke klarte å stå oppreist engang, og bare så frem til å legge meg og sove noen timer. Men den gang ei. Kom hjem og fikk beskjed om at jeg måtte være med til familien til typen til minstesøss for å spise middag, og at vi skulle dra om en halvtime. 25 min senere var vi på vei, og jeg hadde ikke fått tid til å sove, dusje, lade opp eller gjøre noe av det jeg hadde planlagt. Vi kom hjem derfra i natt, rundt ett, og da var jeg selvfølgelig blitt lys våken igjen, så jeg satt oppe til rundt 3 og prøvde å bli trett igjen. Hurra!

 

Tryllerøyk, smurf.

Ja, det hadde vært noe, det. :)

Lenke til kommentar

 

Har vært våken i 57 timer.

Det er nå det begynner å bli gøy. :D

Ser du ting i øyekroken allerede eller har du ikke kommet så langt?

 

 

Skal nok litt til før slike ting skjer. Jeg har uansett ikke hatt mangel på energi. Spiste mye og gjorde lite. La meg i nitiden i går kveld, stod opp i tolvtiden i dag. Null stress.

 

 

 

Det enkleste er bare å ignorere elvis.

 

Hvorfor ignorere en såpass kul kis?

 

På grunn av irriterende og intetsigende innlegg. Verre til og med enn trevakt, bork laser og brorparten av de andre kidsa som henger her - som om vi var en fest som slipper inn drita 12-åringer dagen lang.

 

 

Vi Dere er jo det?

Endret av sevs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...