Tunky Skrevet 20. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2014 Lurer på om jeg kommer til å sitte her i 2026 og feire "20 årsjubileum"... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2014 Jeg har store planer for mitt 10-årsjubileum i alle fall. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) Har du sett det her da http://www.teknofil.no/artikler/puff-puff-hallo/157234 Endret 20. februar 2014 av jokingntria Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2014 Noe av det mer tåpelige jeg har sett av e-sigg. Forstår ikke vitsen med det der i det hele tatt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2014 Er helt enig der med deg Datasmurf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2014 Sykt å tenke på at det bare er 4 dager til Paradise Hotel... Sykt å tenke på at noen klarer å bry seg om at Paradise Hotel. Faktisk totalt retardert. Beavis og Butt-head og 2 trøtte typer likeså......men det er i det minste underholdende Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2014 Fuck this shit. Finner ikke kodebrikker og begynner å bli usikker på hvilken bank jeg har de pengene jeg leter etter. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2014 Fuck this shit. Finner ikke kodebrikker og begynner å bli usikker på hvilken bank jeg har de pengene jeg leter etter. Gjør som meg, ring å bestill en ny å si du har rottet bort den gamle og finner den faen ikke. Jeg har rotta bort min vet faen ikke hvor den er blitt av da Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2014 (endret) Fuck this shit. Finner ikke kodebrikker og begynner å bli usikker på hvilken bank jeg har de pengene jeg leter etter. Gjør som meg, ring å bestill en ny å si du har rottet bort den gamle og finner den faen ikke. Jeg har rotta bort min vet faen ikke hvor den er blitt av da Bare jeg som er dust, var egentlig ikke klar over at bankid var felles for alle bankene, så har vel alltid trodd jeg måtte bruke kodebrikken fra riktig bank, men det trenger man tydeligvis ikke. Veldig greit, da holder det med en brikke. Endret 21. februar 2014 av multisync Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2014 BankID på mobil Seriøst, det er noe av den beste featuren som er til smarttelefoner pr dag dato. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2014 Yay. Tannlege om en halvtime Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2014 Now that sucks. Break a ... tooth? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 21. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2014 BankID på mobil Seriøst, det er noe av den beste featuren som er til smarttelefoner pr dag dato. Ikke hvis man har bricka, rota bort, skrudd opp og gitt bort de 4 smarteste telefonene sine. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2014 Brick? Ikke klart å bricke en eneste telefon enda Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 21. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2014 BankID på mobil Seriøst, det er noe av den beste featuren som er til smarttelefoner pr dag dato. Ikke hvis man har bricka, rota bort, skrudd opp og gitt bort de 4 smarteste telefonene sine. Rota bort? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2014 Mistet den, Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2014 Merkelig hvor sent tiden går når man er på vei til jobb. Vel, sent er relativt, jeg antar den gikk raskere enn vanlig, men alt føltes som det gikk med 1/4 av normal hastighet. Som å gå rundt i en drøm. Masse katter overalt, og døde spissmus foran beina mine. Hadde det ikke vært så grått, ville det nesten vært surrealistisk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2014 Brick? Ikke klart å bricke en eneste telefon enda Da har du ikke prøvd hardt nok. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2014 Yay. Tannlege om en halvtime Deilig bli ferdig hos tannlegen etter du er ferdig kan jeg tenke meg. BankID på mobil Seriøst, det er noe av den beste featuren som er til smarttelefoner pr dag dato. Ikke hvis man har bricka, rota bort, skrudd opp og gitt bort de 4 smarteste telefonene sine. 4 smart tlf sier du gi meg en til da. Brick? Ikke klart å bricke en eneste telefon enda Samme her min er original rett fra esken, har Sammsung Note 2, du da åsen mobil har du nå Lenke til kommentar
sevs Skrevet 21. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2014 Har vel egentlig bare hatt en smarttelefon, SGS2. X10 mini, Aino og Vivaz Pro er nok ikke smarte i det hele tatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg