Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

 

Sykt å tenke på at det bare er 4 dager til Paradise Hotel... :love:

Sykt å tenke på at noen klarer å bry seg om at Paradise Hotel. Faktisk totalt retardert.

 

 

Beavis og Butt-head og 2 trøtte typer likeså......men det er i det minste underholdende :D

Lenke til kommentar

 

Fuck this shit. Finner ikke kodebrikker og begynner å bli usikker på hvilken bank jeg har de pengene jeg leter etter.

Gjør som meg, ring å bestill en ny å si du har rottet bort den gamle og finner den faen ikke. Jeg har rotta bort min vet faen ikke hvor den er blitt av da

 

 

Bare jeg som er dust, var egentlig ikke klar over at bankid var felles for alle bankene, så har vel alltid trodd jeg måtte bruke kodebrikken fra riktig bank, men det trenger man tydeligvis ikke.

Veldig greit, da holder det med en brikke.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Merkelig hvor sent tiden går når man er på vei til jobb. Vel, sent er relativt, jeg antar den gikk raskere enn vanlig, men alt føltes som det gikk med 1/4 av normal hastighet. Som å gå rundt i en drøm. Masse katter overalt, og døde spissmus foran beina mine. Hadde det ikke vært så grått, ville det nesten vært surrealistisk.

Lenke til kommentar

Yay. Tannlege om en halvtime

 

Deilig bli ferdig hos tannlegen etter du er ferdig kan jeg tenke meg.

 

BankID på mobil :love:

 

Seriøst, det er noe av den beste featuren som er til smarttelefoner pr dag dato.

 

Ikke hvis man har bricka, rota bort, skrudd opp og gitt bort de 4 smarteste telefonene sine. :p

 

4 smart tlf sier du gi meg en til da. :tease:

 

Brick? Ikke klart å bricke en eneste telefon enda :(

Samme her min er original rett fra esken, har Sammsung Note 2, du da åsen mobil har du nå

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...