Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

 

Skrøplig i lang tid. Fant'n liggende utafor døra litt før jul, da hadde han falt og ikke klart å komme seg opp igjen. Fikk han inn, og ringt etter en venn av han som skulle komme og passe på han.

 

Jaja. er vel en leilighet til salgs i blokka om en måned eller to, da :fun:

Får så vondt av sånne.

 

Hadde en der vi bodde før. Fant han flere ganger sovende i oppgangen, stort sett ganske "uskyldig", men en gang lå han blodig og jævlig nederst i steintrappa i en blanding av blod og øl. Fikk støtta han litt opp og snakka med han mens samboeren ringte ambulanse. Han var visst en kjenning.

 

Mens vi satt der i trappa, han og jeg, så la han ut i det vide og brede om hvor hyggelig det var av oss unge mennesker å ta oss tida til å hjelpe "sånne som meg". Fikk så vondt av han.

 

Vet ikke hva som skjedde med han videre. Ikke lenge etterpå lå leiligheten hans ute for salg, helt renska for inventar.

 

:hm:

 

Bare 50 korte år til, så er vi der. Spritflaska i snøen, blod og skrubbsår overalt. Ingen tenner og ingen venner :fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare 50 korte år til, så er vi der. Spritflaska i snøen, blod og skrubbsår overalt. Ingen tenner og ingen venner :fun:

 

Skaff dere papegøyer og sett dere på parkbenker og så blir dere invitert hjem til folk, var det ikke slik det gikk med Jan Simonsen eller hvem det var?

 

 

Får heller gjøre som Jan Simonsen. Bo på sofaen til en yngre kompis og blotte ballene til unggutter. :fun:

Lenke til kommentar

 

Bare 50 korte år til, så er vi der. Spritflaska i snøen, blod og skrubbsår overalt. Ingen tenner og ingen venner :fun:

 

Skaff dere papegøyer og sett dere på parkbenker og så blir dere invitert hjem til folk, var det ikke slik det gikk med Jan Simonsen eller hvem det var?

 

 

Får heller gjøre som Jan Simonsen. Bo på sofaen til en yngre kompis og blotte ballene til unggutter. :fun:

 

 

Insta-win det, vel? :D

 

Lenke til kommentar

Føler jeg må sitere den her inne også:

Jeg går for gull hver gang. Når ikke Northug og de klarer å komme først i mål så må jeg gjøre det jeg kan for landet.

 

Nei, det står forøvrig over avataren din

Fått navnet fordi jeg ikke er nådig med brukere som ikke oppfører seg. Gir de som regel et valg... De kan få kjenne pisken eller bli med meg inn i et mørkt rom med en bøtte vaselin. De fleste velger dessverre pisken. Endret av L4r5
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Er dette en public irc kanal?

 

Jeg sitter i new orleans på jobbreise og kjeder ræva av meg mens mine norske venner og nettsteder sakte men sikkert legger seg for natten

 

Tror det er en privatr kanal for mods og admins, samt forumveiledere.

 

 

ja, jeg har en mistanke om det basert på nickene. Men akkurat nå hadde en aktiv irc kanal med noen lunde kjente folk gjort underverker for kjedsomheten min

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...