Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skrøplig i lang tid. Fant'n liggende utafor døra litt før jul, da hadde han falt og ikke klart å komme seg opp igjen. Fikk han inn, og ringt etter en venn av han som skulle komme og passe på han.

 

Jaja. er vel en leilighet til salgs i blokka om en måned eller to, da :fun:

Lenke til kommentar

elsker å trolle Ekte Norske IT-Geeks

Du er det du oxo IT.Geeks da, elsker du ikke data din da :p

 

jeg boikotter oltitting

Jeg oxo boikotter oltiting. :new_woot: Beste kameraten min sitter sikkert med trynet trykket inn den tv kassa da, har plagget han vær dag med mld exe han må boikotte den ol dritten enten blir han sur eller ler han bare :p

Lenke til kommentar

Lars: Kan moderator/Admin se hvem som plusser ett innlegg?

Admin kan om de kjører en databasespørring. Det kan ikke se det bare ved å se i tråden. Moderatorer og veiledere har ikke tilgang til å se dette.

Lars: Hva med store bokstaver på "International Caps Lock Day", eller blir den boikottet her inne?

Tror nok ikke det faller i god jord. Kunne kanskje laget en egen tråd for dagen og skrevet i.
Lenke til kommentar

Skrøplig i lang tid. Fant'n liggende utafor døra litt før jul, da hadde han falt og ikke klart å komme seg opp igjen. Fikk han inn, og ringt etter en venn av han som skulle komme og passe på han.

 

Jaja. er vel en leilighet til salgs i blokka om en måned eller to, da :fun:

Får så vondt av sånne.

 

Hadde en der vi bodde før. Fant han flere ganger sovende i oppgangen, stort sett ganske "uskyldig", men en gang lå han blodig og jævlig nederst i steintrappa i en blanding av blod og øl. Fikk støtta han litt opp og snakka med han mens samboeren ringte ambulanse. Han var visst en kjenning.

 

Mens vi satt der i trappa, han og jeg, så la han ut i det vide og brede om hvor hyggelig det var av oss unge mennesker å ta oss tida til å hjelpe "sånne som meg". Fikk så vondt av han.

 

Vet ikke hva som skjedde med han videre. Ikke lenge etterpå lå leiligheten hans ute for salg, helt renska for inventar.

 

:hm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...