Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en rar drøm i natt. Jeg drømte at jeg var på ferie en eller annen eksotisk plass og at hotellet vi var på var hjemsøkt. På dette hotellet bodde jeg og kjæresten, min mor, ei venninne med ørten valper og familien hennes og ei gravid dame fra Thailand elns. Så en dag er jeg i svømmehallen når en gruppe mennesker jeg ikke har sett før kommer inn. Det blir snart klart at de er gjenferd, og nå som jeg hadde sett dem, kunne de ikke risikere at jeg løp rundt og advarte folk. Så de kidnappet meg med den hensikt å bruke meg som spion. I tillegg fortalte de meg at det er de som påkaller apokalypsen og at den skulle komme snart. Så sendte de med tilbake til rommet, under streng overvåking.

Jeg prøvde å advare de andre, men hver gang ble jeg avslørt og de dukket opp hver gang jeg var alene. Jeg begynte å gråte og ba på mine knær om at de kunne ta meg, men spare familien og vennene mine. Det var ikke aktuelt og etter mange mislykkede forsøk på å advare gjestene, ble jeg tett forfulgt av lederen av gjenferdene. Han virket eldre og klokere enn resten av dem, så jeg prøvde å be ham når vi var alene. Og flere ganger prøvde jeg å ta bilde av ham og sende til hotellgjestene, men nå hadde de hacket mobilen min.

Jeg trodde jeg muligens hadde nådd frem til ham, men en dag kom en gigantisk flodbølge og jeg hadde ikke noe annet valg enn å prøve å komme meg i sikkerhet. Jeg prøvde å gjemme meg fra dem, og det fungerte nesten. De måtte resette apokalypsen flere ganger fordi jeg klarte å gjemme meg. Det pågikk en stund, og gjenferdene var ikke blide. Til slutt ga de opp å bruke meg og sendte meg og familien min hjem, hvor jeg fortalte dem om den kommende katastrofen og vi måtte forberede oss så godt vi kunne. Vi fikk ta med to små poser med ting hver dit vi skulle for å søke dekning. Så våknet jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Får vell forsette i Resident Evil 1 Directors Cut da yeah, :love:bruker jill i vanskelig grad avansert. :green: Directors Cut er ikke like vanskelig som den originale resident evil 1 som kom i 1996 på cd til den originale playstation 1 da, der man måtte sikte selv fy faen jeg slett i det vanskelig da JA :cry: lett NEI første gang løpte jeg rett i trynet på zombiene da ha ha å døde med det samme da ha ha det var første gang jeg spillet Resident Evil 1 da. Men jeg har hørt att finnes Resident Evil 1.5 den skulle det vert moro testet da trur er noe enten mellom Resident evil 1 å Resident evil 2 da eller test versjon av Resident Evil 2 da. Jeg elsker de gamle Resident Evil spillene.Capcom skulle lage remake av de men Capcom er så jevla sløve i topp lokket da :glare:

Lenke til kommentar

Denne helga/ukestarten har vært rar. Tre ganger på legevakta. To ganger på Haukeland. Syk i ferien min, jeg har besøk ut uka og har ikke fått vært den verten jeg vil og jeg ser ut som en idiot med stort plaster mitt i fjeset. I tillegg er jeg mest sannsynlig sykemeldt akkurat for kort til å få tilbake feriedagene mine.

Livet ass!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...