Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Er mulig å reset-e accounten da. Få slettet alle de registrerte sangene og begynt på nytt. Ellers skal det sies at å abonnere på Last.fm absolutt er verdt kostnaden. Får egen radio-kanal og greier. ^^
Joda, er mulig det men da må en begynne enda en gang på nytt og det orker jeg ikke. Var slit nok å komme over den forrige kontoen jeg slettet.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bør jeg være glad jeg ikke har vært borte i narkotiske stoffer? Sånn rent bortsett fra ved operasjoner... Hørtes nesten litt for godt ut til å være nødt til å slutte etter endt resept.

Ja.

Jeg skulle ønske jeg var naiv og ikke kjente til denne delen av verden. Jeg nekter å lyve og si at det ikke hadde sine positive sider. Det var GODT! Men ikke faen om det forsvarer nedturene...

Lenke til kommentar
Og ikke minst den gode kløen man får. :love:

Man blir jo bare sittende å ta på seg selv (ikke seksuelt nei) hele tiden.

Dolcontin.... :love:

Uhm...så mye kan jeg ikke si om det. Har bare fått det relatert til reell smerte. Fungerte iallefall no satans bra. Fra smertehelvette til en tilstand der jeg kunne være likeglad om hele sykehuset brant ned og alle pasientene døde.
Lenke til kommentar
Uhm...så mye kan jeg ikke si om det. Har bare fått det relatert til reell smerte. Fungerte i alle fall no satans bra. Fra smertehelvette til en tilstand der jeg kunne være likeglad om hele sykehuset brant ned og alle pasientene døde.
Hold det slik. Som sagt så er det ikke verd det.

Men du har oppfatta en del av det som folk finner atraktivt. Man bryr seg midt i ræva. Og når verden trenger seg alt for mye innpå så er det fristende å flykte inn i en annen verden. Det være seg heroin, hasj, World of warcraft, eller spilleautomater.

Mekanismen er den samme. Det handler om en virkelighetsflukt.

Lenke til kommentar

Nei jeg er på jobb for øyeblikket..måtte jobbe meg noe jævlig rundt bare for å få inn FF her...

Nops. Laptopen har jeg koblet til en 17" lcd-skjerm. Tror ikke jeg orker å styre noe for ordne den egentlig..Kjekt som tallknuser/IM-maskin.

Lenke til kommentar

Kjipt. En bærbar er ikke helt det samme om man må koble den til en ekstern skjer.

Men nå tror jeg at jeg har fått nok øl. At je klarer å skrive sammenhengende er egentlig et under. Så nå er det natta her i gården. Sov godt og drøm søtt folkens. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...