b-real Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Er mulig å reset-e accounten da. Få slettet alle de registrerte sangene og begynt på nytt. Ellers skal det sies at å abonnere på Last.fm absolutt er verdt kostnaden. Får egen radio-kanal og greier. ^^Joda, er mulig det men da må en begynne enda en gang på nytt og det orker jeg ikke. Var slit nok å komme over den forrige kontoen jeg slettet. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Mja, lag en ny uansett du. Selv har jeg bare 1600 counts på accounten min fortiden, men men. Går hvertfall å legger meg nå. Hyggelig med nattpraten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Bør jeg være glad jeg ikke har vært borte i narkotiske stoffer? Sånn rent bortsett fra ved operasjoner... Hørtes nesten litt for godt ut til å være nødt til å slutte etter endt resept. Ja. Jeg skulle ønske jeg var naiv og ikke kjente til denne delen av verden. Jeg nekter å lyve og si at det ikke hadde sine positive sider. Det var GODT! Men ikke faen om det forsvarer nedturene... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Og ikke minst den gode kløen man får. Man blir jo bare sittende å ta på seg selv (ikke seksuelt nei) hele tiden. Dolcontin.... Uhm...så mye kan jeg ikke si om det. Har bare fått det relatert til reell smerte. Fungerte iallefall no satans bra. Fra smertehelvette til en tilstand der jeg kunne være likeglad om hele sykehuset brant ned og alle pasientene døde. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Uhm...så mye kan jeg ikke si om det. Har bare fått det relatert til reell smerte. Fungerte i alle fall no satans bra. Fra smertehelvette til en tilstand der jeg kunne være likeglad om hele sykehuset brant ned og alle pasientene døde.Hold det slik. Som sagt så er det ikke verd det. Men du har oppfatta en del av det som folk finner atraktivt. Man bryr seg midt i ræva. Og når verden trenger seg alt for mye innpå så er det fristende å flykte inn i en annen verden. Det være seg heroin, hasj, World of warcraft, eller spilleautomater. Mekanismen er den samme. Det handler om en virkelighetsflukt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jau. Skjønner godt hvorfor folk gjør det. Vet en del som det selv også så det er ikke noe nytt begrep mann.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Ikke meningen å virka sånn overnpå-og-ned holdning, men det er bare så mange der ute som ser verden veldig i svart hvitt og ikke ser gråsjatteringene. Og det er der vi fleste lever. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Nei jeg skjønte da det og jeg er enig med det. Gah, er en lidelse å sitte på denne rappy dritpcen her...ikke korrekte grafikkdriver en gang så den klarer ikke å kjøre youtubevideoes en gang. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Trodde du satt på laptopen din jeg. Fikk du ikke fiksa skjermen din likevel? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Nei jeg er på jobb for øyeblikket..måtte jobbe meg noe jævlig rundt bare for å få inn FF her... Nops. Laptopen har jeg koblet til en 17" lcd-skjerm. Tror ikke jeg orker å styre noe for ordne den egentlig..Kjekt som tallknuser/IM-maskin. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Kjipt. En bærbar er ikke helt det samme om man må koble den til en ekstern skjer. Men nå tror jeg at jeg har fått nok øl. At je klarer å skrive sammenhengende er egentlig et under. Så nå er det natta her i gården. Sov godt og drøm søtt folkens. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Nei, er ikke helt det samme. Men jeg har ikke 2-3K for å fikse den så... Natt natt lars, sov godt. Morn nora Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Natt natt, Lars. Stikker og mediterer i senga mi jeg og. Auf Wiedersehen, volkens. Endret 29. mars 2008 av Skagen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Meditasjon i senga? Skal man ikke sove i senga? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Meditasjon i senga? Skal man ikke sove i senga? Jeg kunne kommet med mange forslag til ting man kan gjøre i senga, men akkurat nå så skal jeg sove der så jeg lar være. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Morn B-Real Har du det fint? Lars: Hehe, tipper du kan maaaaange. Du virker som en pervers fyr Endret 29. mars 2008 av Nora90 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Morn B-Real Har du det fint? Lars: Hehe, tipper du kan maaaaange. Du virker som en pervers fyr Intet nytt at larsepusen kan være litt kinky av seg Joda, jeg har det fint. Litt trøtt men ellers har en det helt greit. En der? 8) Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg har vært litt kvalm de 2 siste dagene, så jeg satt meg likegreit på dataen isteden for å ligge i senga og gjøre ingenting. Har heldigvis sovet en stund da Skjer der? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Uffda. Dritt å være syk. Neieh..er stuck på nattevakt jeg så det skjer ikke så mye at det gjør noe egentlig. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Høres litt kjedelig ut, men samtidig får du jo betalt for å gjøre ingenting? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg