Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det er for mange jenter som tror at valentinsdagen er det kun gutten som skal gi.. Noe jeg føler kjæresten min også tenker :p

Så utrolig teit tankegang. Det er jo "kjærlighetsdag" ikke "jenteskalfågave"-dag. Nå har jeg aldri vært særlig opptatt av å gjøre så mye ut av valentinsdagen, men skjønner absolutt at andre har behov for å markere den. Men å se på det som en dag som bare er til for at jenta skal få gave.. skjønner ikke at folk kan forvente noe sånt? Blææææææææææ..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har hørt mye bra om det! Nå får vi bare krysse fingrene for at det er masse kjekke mannfolk der, er jo det som er det viktigste ;)

Jeg tror du har litt for høye forventninger til det mest aseksuelle studiet som finnes.

 

Psjt, bibliotekarer er hotte. Så det så.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hallooo :D

 

Det går bra! Har jeg nevnt her inne at jeg skal begynne på nytt studie til høsten? Har så dårlig hukommelse! Anyway, skal begynne på bibliotekarstudiet i Oslo, det blir spennende!

Ooh, fått plass allerede? Så fint da! Håper du trives med det. :wee: Jeg var ikke klar over at det fantes eget fag for bibliotek. :)
Lenke til kommentar

 

Hallooo :D

 

Det går bra! Har jeg nevnt her inne at jeg skal begynne på nytt studie til høsten? Har så dårlig hukommelse! Anyway, skal begynne på bibliotekarstudiet i Oslo, det blir spennende!

Ooh, fått plass allerede? Så fint da! Håper du trives med det. :wee: Jeg var ikke klar over at det fantes eget fag for bibliotek. :)

 

Har ikke fått plass, men er sikker på å komme inn. Er 3 års utdanning, bachelor. Visste ikke det var egen utdanning før noen år sida, tenkte jobben består jo bare i å sjekke ut bøker, men etter å ha lest mye om det så skjønner jeg jo nå at det er mye mer til det. Tror det er noe som vil passe meg bra, elsker jo så mye av litteratur, og synes det er interessant å holde meg oppdatert på nye boktrender- og retninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Psjt, bibliotekarer er hotte. Så det så.

 

For det første, jeg tror faktisk jeg aldri har sett en eneste mannlig bibliotekar. De eneste plassene du finner sexy bibliotekarer er i filmer, og da snakker jeg om de som vises etter midnatt.

Jeg tror litteratur ville blitt mye mer populært om man ga det litt mer sex appeal. Det finnes ingen større motivator.

 

Hva går egentlig studiet ut på? Lese bøker?

Lenke til kommentar

Jeg tror litteratur ville blitt mye mer populært om man ga det litt mer sex appeal. Det finnes ingen større motivator.

 

For det første, jeg tror faktisk jeg aldri har sett en eneste mannlig bibliotekar. De eneste plassene du finner sexy bibliotekarer er i filmer, og da snakker jeg om de som vises etter midnatt.

 

Hva går egentlig studiet ut på? Lese bøker?

 

Får skrive bacheloroppgava om det da, "Hvordan gjøre norske bibliotek mer sexy". Har sett en del mannlige kjekkaser faktisk, hovedsakelig i Trondheim. Studiet er Bachelorstudium i bibliotek- og informasjonsvitenskap, så det er litteraturdel og datadel.

 

Studiet er visst totalt idiotisk, og kameraten min som elsker å lese bøker og drit syntes det var totalt idiotisk, og aner ikke hvorfor han valge det.

 

Sånn :D

Jaja, folk har jo forskjellige oppfatninger. Vi får nå se :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...