Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

tror denne dagen er verre for de som tidligere har hatt kjæreste og nå er singel.

begynner å bli farlig sulten nå, og her er det zero food. Kunne gått ut til Deli de luca eller 7eleven som har døgnåpent, men gjett om jeg gidder a

Nei, jeg hadde en ganske bra valentinsdag som singel ifjor. Da var jeg glad for å være singel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir slik at jeg møter min på fredag likevel. Begge hater kliss, og jeg fikk presisert hvor mye jeg hater det. Han hadde visst allerede planene klar. Fortalte at jeg ikke forventer noe spesielt ut av dagen, at jeg var mer enn fornøyd med hvordan ting er på normalbasis og at han ikke trenger å anstrenge seg.

Lenke til kommentar

tror denne dagen er verre for de som tidligere har hatt kjæreste og nå er singel.

begynner å bli farlig sulten nå, og her er det zero food. Kunne gått ut til Deli de luca eller 7eleven som har døgnåpent, men gjett om jeg gidder a

Nei, jeg hadde en ganske bra valentinsdag som singel ifjor. Da var jeg glad for å være singel.

jeg var glad for å være singel helt til crazy in love skjedde

Lenke til kommentar

Helt riktig. Man kan være romantiske alle andre dager også :-)

Når jeg tenker meg om er dette den eneste valentinsdagen vi er sammen (selv om det ikke blir ordentlig feiring). Etter det blir det to år avstandsforhold, om det funker... vet jeg ikke gjør lurt i å tenke så langt men fuck

Lenke til kommentar

Ingen av oss vil ha kids (enda). Hadde han pratet om å etablere familie hadde jeg dumpet han på sekundet uten å nøle.

Mer som i retning neste vintersesong, reiser ol. Han har fortalt meg opp til flere ganger at han aldri har likt noen på denne måten før. Smigrende. Men jeg lever fortsatt i nuet, fordi om jeg har det veldig bra med han.

Lenke til kommentar

Da håper jeg for hans skyld at han ikke begynner å snakke om kids :-D har du oppleve noen andre exer som har gjort det da?

Godt tegn at han snakker om slikt da, han er nok håpløst forelsket. og det beste som finnes er å leve i nuet og ta dag for dag og bare nyte det man har. :-)

Lenke til kommentar

Huff. At du klarer å kuttte ut forhold så brått :-P tror ikke jeg hadde slått opp med typen min om han skulle finne på å snakke om barn nå. Hadde nok bare sagt "koselig at du synes det går så bra mellom oss at du tenker barn med meg, men la oss heller leve i nuet, og ta ting som det kommer :-) ". Noe sånt.Men alle er jo forskjellige.

Skjønte ikke helt hvem du snakker om på slutten der. Men jeg er trltt np så natta :-)

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke tanken på resten av livet med noen. Og får du først barn med noen, så er du stuck med dem. Skal være jævlig sikker før det blir barn i bildet. Det og svigerforeldre gir meg noia.

Bare det å flytte sammen med noen er langt borte for meg.

Tar en dag av gangen, og nyter livet. Det er så mye mer man finner glede av, enn å drive og planlegge hele livet med en person. Jeg vil ut å reise, utforske, eksprimentere. Nyte ungdomstiden og gi litt faen, før den tiden kommer at det blir beleilig med mer ansvar.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...