b-real Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Tror jeg skal droppe å sove i natt. Har egentlig sovende nattevakt men jeg skal på jobb i morra 15.30 til 2200 og jeg har noen som overnatter i leiligheta mi så jeg må opp og se hvordan det står til med de etter jobb og få jaga de ut før 1530 for da skal jeg på jobb så...jah.. Hoho, ser ut som det går bra. Eneste bussen som de kan ta i morra går 1515 så jeg tror jeg skal bli berget ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hva faen skal jeg egentlig gjøre med en kompis i et annet land som har prestert å bli avhengig av oxycontin og ikke -gidder- å gjøre noe med det? >< fortsette å snakke. Mer kan man ikke gjøre. Man kan ikke tvinge misbrukere til å slutte. De må ville det selv. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hvis menneskene har utviklet seg fra apene, hvorfor blir ikke mennesker født som aper? Hah, svar på den dere!Er ikke det sånn...retards er til? J/K Hva faen skal jeg egentlig gjøre med en kompis i et annet land som har prestert å bli avhengig av oxycontin og ikke -gidder- å gjøre noe med det? ><Reis til han og deng livskiten av han. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hvordan man skal forklare det. Jo det skal jeg fortelle deg L4R5. De ble alle skapt av vår allmektige herre Gud. Ikke bare var han så god at han skapte oss, menneskene. Nei, han skapte også påskeharen, julenissen og ikke minst Jesus, som tok på seg alle mennesker synd. Fin kar denne Gud, syns dere ikke? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 nå ka dokker synes om han Arnt Hjalmar? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 nå ka dokker synes om han Arnt Hjalmar? Hvem da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Reis til USA og deng ham. Han hadde likt det, han er masochist. L4r5: Men han har ikke -tid- til å gå igjennom alle fasene av misbruk. Jeg må få noen tips til å... Få opp farten litt. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Fin kar denne Gud, syns dere ikke? Drop dead sexy. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 nå ka dokker synes om han Arnt Hjalmar? Honningsvågrevyklippet ditt? Meehhh...honningsvågrevyen var grei den første og andre...så ble det dritt 3-4-5-6-7-8..... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) nå ka dokker synes om han Arnt Hjalmar? Hvem da? sjekk filmen øverst du nå ka dokker synes om han Arnt Hjalmar? Honningsvågrevyklippet ditt? Meehhh...honningsvågrevyen var grei den første og andre...så ble det dritt 3-4-5-6-7-8..... arnt hjalmar er konge da Endret 29. mars 2008 av samebror Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Reis til USA og deng ham. Han hadde likt det, han er masochist.L4r5: Men han har ikke -tid- til å gå igjennom alle fasene av misbruk. Jeg må få noen tips til å... Få opp farten litt. Det kan ikke gjøres på 1-2-3... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Det er mulig at jeg har blitt kjøleskapsblind på internett nå, men jeg finner ikke download-tabben @ www.last.fm. Noen som kan forklare meg hvor den er blitt av? Eventuelt hvor man får lastet ned last.fm-klienten... Edit: Glem det, fant en link nederst på siden. Ufint å gjemme bort linkene dit. Dvs ikke ha de fine store øverst lenger. Endret 29. mars 2008 av Snorre Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Det er mulig at jeg har blitt kjøleskapsblind på internett nå, men jeg finner ikke download-tabben @ www.last.fm. Noen som kan forklare meg hvor den er blitt av? Eventuelt hvor man får lastet ned last.fm-klienten... http://www.last.fm/download/ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Du må trykke 999 ganger på punktum knappen mens du holder inne shift, da kommer den fram. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Takk til b-real, enda du var to sekunder for sen. Noen her med obskur musikksmak og Last.fm-profil? Jeg trenger musikalsk inspirasjon... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Reis til USA og deng ham. Han hadde likt det, han er masochist.L4r5: Men han har ikke -tid- til å gå igjennom alle fasene av misbruk. Jeg må få noen tips til å... Få opp farten litt. Hadde jeg visst noen snarveier så hadde ikke eksen min vært narkoman. Oxycontin er et EKSTREMT potent morfinpreparat. Den avhengigheten er like ille som heroin. Prøvd å slutte å røyke? Det er ingenting i forhold. Her snakker vi om sterke fysiske abstinenser om man først er avhengig. Vær der. Si det du mener. Men ikke tving ham opp i et hjørne. Da kommer han til å skuffe både deg og ham selv. Og hva gjør en som er avhengig når han skuffer seg selv og andre? Jo, han ruser seg. Ikke døm. Men si det du mener. Ha dekning for det du sier. Ha kilder. Men ikke prøv å sette han i en situasjon der han må velge mellom deg og oxycontinen. Ikke kom med ultimatum. Han kommer ikke til å velge deg. Bare VÆR der. Og la han vite din mening. Men også la han vite at du er der selv om han måtte skuffe deg å velge noe annet. Han må selv innse det for å ta i mot hjelp. Gjør han ikke det så kan du like gjerne la være å prøve. Men ALDRI ALDRI stikk. VÆR DER! Ta i mot han når han snubler. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Jeg hadde en gang en grei last.fm konto men nå er den ass-raped pga en kompis har sittet å hørt på musikken min. Jeg er ikke SÅ glad i ugress mmmmm...morfin. Skjønner godt at folk blir hektet på det for damn så effektivt det er. Endret 29. mars 2008 av b-real Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Jeg hadde en gang en grei last.fm konto men nå er den ass-raped pga en kompis har sittet å hørt på musikken min. Jeg er ikke SÅ glad i ugress mmmmm...morfin. Skjønner godt at folk blir hektet på det for damn så effektivt det er. Er mulig å reset-e accounten da. Få slettet alle de registrerte sangene og begynt på nytt. Ellers skal det sies at å abonnere på Last.fm absolutt er verdt kostnaden. Får egen radio-kanal og greier. ^^¨ Edit: Og jeg blir litt irritert på folk som er pålogget mitt på natten, men som ikke svarer. Blir litt ensomt det hele. Endret 29. mars 2008 av Snorre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 mmmmm...morfin.Skjønner godt at folk blir hektet på det for damn så effektivt det er. Og ikke minst den gode kløen man får. Man blir jo bare sittende å ta på seg selv (ikke seksuelt nei) hele tiden. Dolcontin.... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Bør jeg være glad jeg ikke har vært borte i narkotiske stoffer? Sånn rent bortsett fra ved operasjoner... Hørtes nesten litt for godt ut til å være nødt til å slutte etter endt resept. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg