j-- Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Who's this? My life is a lie... Nudel 'Picasso' Pus Ser på Homeland. Vil ikke ut på kveldstur med bikkja. Awh. Jeg skal opp om nøyaktig 4 timer. Hvorfor er du ikke i seng alt? Ikke veldig gjennomtenkt Nudel 'Picasso' Pus Ser på Homeland. Vil ikke ut på kveldstur med bikkja. >02:39 Kveldstur. Neeeh. Snart. Før jeg legger meg. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Eller bare la vær å spørre på et forum <3 Who's this? My life is a lie... Nudel 'Picasso' Pus Ser på Homeland. Vil ikke ut på kveldstur med bikkja. Awh. Jeg skal opp om nøyaktig 4 timer. Hvorfor er du ikke i seng alt? Ikke veldig gjennomtenkt Nudel 'Picasso' Pus Ser på Homeland. Vil ikke ut på kveldstur med bikkja. >02:39 Kveldstur. Neeeh. Snart. Før jeg legger meg. Jeg ER i senga. Men er så trist å sove alene Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Du får ringe og vekke gubben (hah!) din og be han prate deg i søvn. Eller enda bedre, sex ---> søvn. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Han er og enten herjer eller sover i skogen nå så blir verken sex eller søvn. Joa, søvn blir det, når jeg kjeder meg hardt nok. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Sex blir det, men kun på han. Butt buddies i skogen. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Dårlig gjort at jeg ikke får være med. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Sex blir det, men kun på han. Butt buddies i skogen. Sånt er det berre SexyMann29 som står for. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Dette stedet faller helt sammen på nattestid i helgene. Skulle nesten tro trevakt og Quakecry var tilbake (og yngre). Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) whaaat 700 i momsutgifter? hvor mye kjøpte du da? noen smaker som er bedre enn andre? Kjøpte vel for 3000,- eller noe... Jeg foretrekker original istedet for teriyaki etc. Sikker på at ikke all beef jerkeyen er grunnen til at du spyr og er dårlig ? Jeg hadde disse problemene før jeg gnomla beef jerky. Over en måned faktisk. Jeg hadde disse problemene i over en måned før jeg fikk beef jerky i posten* Endret 9. februar 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Kesha er verdens beste artist akkurat nå. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Ekkel. Prøv heller noe innenfor musikk. 2 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Hmm, hva er det profilbildet mitt ser ut som for dere ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) En armløs person som ser inn i et stort akvarium. http://puu.sh/6PwDt.png Endret 9. februar 2014 av Slimda Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Ja. Likte de greiene hu gjorde med The Flaming Lips. Håper det virkelig blir noe av det kollaborasjonsalbumet deres. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Okei, det var ikkje så direkte, men FINN NOKE SPESIELT, IKKJE SÅ STANDARD. Spesielt som hva, vet du om noe? Hun har jo sagt hvis hun ville ha halssmykke så skulle det være et hjerte. Så vet jo ikke om det er trygt å kjøpe annet da 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Gi henne det hjertet du ♡ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg