L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Nå følte jeg meg blind, men jeg skylder på Bergen. Det er de som står bak Hansa bryggerier som er skyld i min blindhet. Har ikke opplevd slike problemer med IE. Bare med Firefox. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Nå følte jeg meg blind, men jeg skylder på Bergen. Det er de som står bak Hansa bryggerier som er skyld i min blindhet. Har ikke opplevd slike problemer med IE. Bare med Firefox. Meeeeh, vi er alle blinde. De som påstår noe annet tør bare ikke innse det. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Blad+radio ^^Radio? På dass? Jeg leser bøker når jeg sitter på dass :mad:rup: Jaaa, er jo intressant å høre Radio bø.. jeg haaater bøker, spessielt slike små donald pocket-bøker. Har angst for dem.. dem er så små, så lukker sidene seg hvis man slipper boka i 1 sekund. Liker sånn donald blad istede, dem holder seg åpen hele tiden. =) Endret 29. mars 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 "Iiii, aaaauuuu." "Løst og ledig?" "LØST!" Fantastisk dialog. oO Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Meeeeh, vi er alle blinde. De som påstår noe annet tør bare ikke innse det.Hvis man ikke ser at man er blind er man dobbeltblind da? Og i såfall... Vil ikke to negative bety positiv da... Altså at man kan se likevel? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Snorre; IE er bæsj. Bruk FX eller til nød Opera. Sånn, nå vet du bedre. Fix'd. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Lars: På tide å legge fra seg ølen og finne frem hodeputen nå. Du forvirret meg. oO Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Men hvis det er noveller man leser (lettere å lese noveller enn svære romaner på do), så er det ikke akkurat vanskelig å finne igjen sidetallet heller da. Joa, ifølge matematikkens lover blir utfallet av to negative positiv. Men for guds skyld. Vi tror da ikke på matematikken og fysikkens lover gjør vi vel? Loven om gravitasjonskraften og alle de andre lovene er bare noe humbug funnet opp av de syndige hedningene for å lure oss retttroende! Endret 29. mars 2008 av Snorre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Lars: På tide å legge fra seg ølen og finne frem hodeputen nå. Du forvirret meg. oO Skal det så mye til? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Skal det så mye til? *holde seg for ørene* JEG KAN IKKE HØRE DEG! Jeg er ikke forvirret altså. Jeg bare latet som i sted. Og nå prater jeg bare drit. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Lars, vi burde flytte tråden til sosial! Nå er det natta på Penis Ida. Jobb fra 10-19 i morgen. Nite! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Lars, vi burde flytte tråden til sosial! Nå er det natta på Penis Ida. Jobb fra 10-19 i morgen. Nite! Da kan jo ikke feigeingene gjesteposte. Sov godt. Om du synes det blir lenge på jobb så tenki på pengene. Joa, ifølge matematikkens lover blir utfallet av to negative positiv. Men for guds skyld. Vi tror da ikke på matematikken og fysikkens lover gjør vi vel? Loven om gravitasjonskraften og alle de andre lovene er bare noe humbug funnet opp av de syndige hedningene for å lure oss retttroende!Den og evolusjonsteorien? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg -hater- å ikke ha internett hjemme. Bare nevner det, liksom.Er for at du ikke har nett hjemme?Hvorfor i all helsikke har diskusjon.no-ikonet blitt erstattet av Wikipedia-ikonet i adressefeltet i IE?! Jeg blir stadig forundret over hva denne fantastiske nettlesern får til.DU BRUKER IE.... Jaaa, er jo intressant å høre Radio bø.. Lal...Radio Bø er bare..tragisk Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Jeg har hatt tidenes jobb med arbeidsdager fra klokken halv ni til ti over ett. ^^ Men til gjengjeld blir det ikke fult så mye penger av det. Og en lærer på skolen jeg jobber (jobber som assistent, aka avansert barnevakt) trodde jeg var dansk. Men utrolig grei jobb, og arbeidsgivern min som da er studieinspektør på skolen er utrolig grei. Aner ikke når jeg får jobb der igjen though. Edit: @ Lars, jupp. Har ikke hørt noe større sprøyt enn evolusjonsteorien. Hvis menneskene har utviklet seg fra apene, hvorfor blir ikke mennesker født som aper? Hah, svar på den dere! Endret 29. mars 2008 av Snorre Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Natta Trygve, heldigen du som har jobb Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Godt poeng, Lars. Natta Trygve, heldigen du som har jobb Ja, det er ganske deilig når lønna kommer. Natta! Poffpaff. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hva faen skal jeg egentlig gjøre med en kompis i et annet land som har prestert å bli avhengig av oxycontin og ikke -gidder- å gjøre noe med det? >< Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Edit: @ Lars, jupp. Har ikke hørt noe større sprøyt enn evolusjonsteorien. Hvis menneskene har utviklet seg fra apene, hvorfor blir ikke mennesker født som aper? Hah, svar på den dere! Og hvordan skulle man forklart påskeharen, julenissen og jesus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg