Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg lurer på om jeg skal spille Civ 1 eller Colonization mens jeg fordøyer samekakene.

Prøvd deg på FreeCol?

 

Nei, ikke som jeg kan komme på. Spilt FreeCiv, men det er vel det.

 

Har jo faktisk spillene lovlig fra gammelt av, samt utpreget erfaring og kunnskap om bruk av DOSbox og virtuelle maskiner, så jeg tror da jeg burde kunne klare å kjøre det.

 

Endte opp med Civ 1, og jeg skjønner at det er mange år siden sist jeg spilte, for jeg skal være ærlig å si at det gikk rett i dass.

Lenke til kommentar

Nei, ikke som jeg kan komme på. Spilt FreeCiv, men det er vel det.

 

Har jo faktisk spillene lovlig fra gammelt av, samt utpreget erfaring og kunnskap om bruk av DOSbox og virtuelle maskiner, så jeg tror da jeg burde kunne klare å kjøre det.

 

Endte opp med Civ 1, og jeg skjønner at det er mange år siden sist jeg spilte, for jeg skal være ærlig å si at det gikk rett i dass.

Prøv FreeCol. Jeg foretrekker faktisk det foran originalen.

Har forresten kjøpt spillene lovlig selv. To ganger. Men borte er de. Har ikke dårlig samvittighet for å ha lasta de ned fra torrentside seinere når jeg faktisk har betalt utvikleren.

Lenke til kommentar

 

Nei, ikke som jeg kan komme på. Spilt FreeCiv, men det er vel det.

 

Har jo faktisk spillene lovlig fra gammelt av, samt utpreget erfaring og kunnskap om bruk av DOSbox og virtuelle maskiner, så jeg tror da jeg burde kunne klare å kjøre det.

 

Endte opp med Civ 1, og jeg skjønner at det er mange år siden sist jeg spilte, for jeg skal være ærlig å si at det gikk rett i dass.

Prøv FreeCol. Jeg foretrekker faktisk det foran originalen.

Har forresten kjøpt spillene lovlig selv. To ganger. Men borte er de. Har ikke dårlig samvittighet for å ha lasta de ned fra torrentside seinere når jeg faktisk har betalt utvikleren.

 

Får gjøre det når jeg føler for å spille Col igjen. Spilt i et par timer nå, men var ikke like fengende som da jeg var yngre, så da prøver jeg meg på Call to Power 2 i stedet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...