Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Oi, da er du tynn. O.o
Ganske. Har vært noe av det jeg har sliti med med mitt selvbilde. Det er faktisk ikke noe lettere å være for tynn som å være for feit.

Å bli spurt for ørtende gang om man har et spiseproblem man skjuler er ikke noe gøy når man ikke skjuler noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ganske. Har vært noe av det jeg har sliti med med mitt selvbilde. Det er faktisk ikke noe lettere å være for tynn som å være for feit.

Å bli spurt for ørtende gang om man har et spiseproblem man skjuler er ikke noe gøy når man ikke skjuler noe.

I'd hit it.
Seriøst, rart kva folk finn på. Værste av alt er jo at det ut frå artikkelen verkar heilt normalt! At det faktisk er store problem med akkurat dette her =p
Er da ikke så rart det der da..er vel en av de mer "vanlige" tingene...offentlig random sex. yarrr..
Lenke til kommentar

Jeg er så ødelagt fra korsryggen og opp nå

Har stått og filma og holdt bom med mic og vandra rundt og rigga ned etc i 5 timer.

*vrak*

Oppvarmingsbandet var bare støy og bråk.

Keep of Kalessin var mye bedre, der hørte man i det minste gitaren over trommene og growlinga =P

Men det var 5 godt brukte timer.

Lærte mye om å kontrollere skjelvende hender når man holder bom, unngå å slå den i det lave taket under intervjuet, hva man gjør når det plutselig begynner å blinke "tomt for batteri" midt under konserten og hvordan man raskt skifter tape i et kamera en halvmeter over huet ditt uten stol tilgjengelig.

Woohoo :p

Lenke til kommentar
]I'd hit it
Hjelper lite hva andre sier når man i flere år har fått indoktrinert at man er sykelig tynn. Da må man jobbe med seg selv for å innse at man faktisk er god nok.

tror jeg har kommet dit nå, men veien dit var lang og hard. Jeg sier ikke at jeg er BRA, men jeg har innsett at jeg faktisk er bra nok.

Og den inseelsen kom ikke gratis. Det er noe jeg har måtte kjempe hardt for.

Lenke til kommentar

*kose på larsepusen*

Glad jeg har sluppet alt det der...virkelig. Greit nok, en er ikke akkuart så feit at det gjør noe selv. Blir "tvangsforet" på jobb og greier.."du som er så tynn kan ta resten av middagsmaten" og jeg bare "jiiiz...jaok da.." og gafler innpå.

Damn. Jeg er sulten.

*lurke ut å ta en røyk*

Lenke til kommentar
Visste det ikke, sorry Lars :(

Ikke noe å si sorry for. Jeg har kommet meg videre. Men ja, for en stund siden så ville jeg tatt dette til meg.

Nå derimot så har jeg akseptert meg selv. Jeg ER ikke perfekt, men jeg er MEG. Og ingen kan si at det er feil. For det er den jeg er.

Og hvorfor skal man være perfekt? Ingen er det.

Men man må innse at man er GOD NOK. Før man innser det så kommer man aldri til å akseptere seg selv fullt ut.

Lenke til kommentar

Dassbesøk er en triviell afære for min del. Inn, gjøre det som trengs, vaske henda og ut igjen. Bruker sjelden mer enn fem minutter på dass. Å sitte å lese bøker eller tegneserier mens jeg sitter på ramma har jeg aldri forstått poenget med.

Lenke til kommentar
Hvorfor i all helsikke har diskusjon.no-ikonet blitt erstattet av Wikipedia-ikonet i adressefeltet i IE?! Jeg blir stadig forundret over hva denne fantastiske nettlesern får til.

Av en eller annen merkelig grunn så har wikipedia-ikonet blitt byttet ut med dagbladet.no-ikonet her. Tror det er FireFox som surrer litt. Hvilken browser bruker du?

Lenke til kommentar

Som sagt bruker jeg IE (Internet Explorer for dem som ikke er kjent med forkortelsene). Har enda til gode å oppleve dette fenomenet i Firefox, men så har jeg for det meste brukt IE. Og jeg vet at jeg er en hedning, men ikke drep meg, jeg vet ikke bedre. ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...