No Matter What You Say Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) Mer enn to må jo bli sykt med mas. Mulig forumchix er litt mindre masete av seg men dog Endret 5. februar 2014 av Fasit Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Liker jenter best hjertesmykke som henger skrått, altså selve hjertet sånn at festet liksom er på siden eller at det henger rett ned med feste i toppen av hjerte? Fant et veldig fint et men var skrått: Vet ikke helt selv, ser litt rart ut etter min mening men vet ikke hva jenter liker. 2 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Er det krise om familien til kjæresten elsker å diskutere politikk og jeg er den minst politiske engasjerte personen som finnes...? Tror aldri jeg kommer til å tørre å møte dem wh0t!? Når skjedde dette? Er det Nibben? Nei jeg vet det, det han derre bork lazer Ja, og ikke glem Slimda! forumboiz <3 Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Er det krise om familien til kjæresten elsker å diskutere politikk og jeg er den minst politiske engasjerte personen som finnes...? Tror aldri jeg kommer til å tørre å møte dem wh0t!? Når skjedde dette? Er det Nibben? Nei jeg vet det, det han derre bork lazer Ja, og ikke glem Slimda! forumboiz <3 Må vel nødvendigvis være en du traff i skauen på øvelse eller noe Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Ikke så langt unna ^^ har gått på HVU med han siden jeg flyttet, begge skal i førstegangstjenesten og utdanne oss i Forsvaret!Hvordan går det med livet ditt, Fasit? Alt bra med gitarspillingen? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) . Endret 5. februar 2014 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
2ore Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Hvem blir med på lunsj på Blindern i morgen? Blir sykt kult & gøy! 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Ååå jeg vil ha det sykt kult og gøy! Men det var litt kort varsel Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Liker jenter best hjertesmykke som henger skrått, altså selve hjertet sånn at festet liksom er på siden eller at det henger rett ned med feste i toppen av hjerte? Fant et veldig fint et men var skrått: Det er ett steg nærmere i motsetning til dogtæggen, i hvert fall. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Noen som vet hvor jeg kan finne en magisk drage? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Da til Falkreath og gå sørøstover. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Da til Falkreath og gå sørøstover. Jeg mener og huske at den kom før du var nær Falkreath Opium. I dag lærer vi om den andre siden av Cakenommy o,O Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) Jeg mener og huske at den kom før du var nærDu har sikkert rett. Det er veldig lenge siden for min del. Endret 5. februar 2014 av L4r5 forumet troller meg Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Noen som vet hvor jeg kan finne en magisk drage? by the sea in a land called Honah Lee, Endret 6. februar 2014 av Bork Laser 2 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Tror jeg har en crush på Nicki Minaj Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Virkelig? Hun er fæl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg