Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er nok krise. Om du ikke kan diskutere slike ting de er opptatt av er det ingen sjanse i havet til at du noen gang kan omgås dem på normal måte. Egentlig er det like greit å bare holde deg unna dem og ikke møte dem med mindre de kommer i et eventuelt bryllup.

Lenke til kommentar

Er det krise om familien til kjæresten elsker å diskutere politikk og jeg er den minst politiske engasjerte personen som finnes...? Tror aldri jeg kommer til å tørre å møte dem :(

Haha, misunner deg ikke! Så glad jeg slipper slikt. Siden min ikke har slekt her nede. Må dra langt nord isåfall.

Lenke til kommentar

Det går bra. Bare vær enig i synene deres.

haha... Seriøst? :laugh:

 

 

 

Jeg var egentlig ikke så seriøs.

fy... :angry:

 

 

 

Er det krise om familien til kjæresten elsker å diskutere politikk og jeg er den minst politiske engasjerte personen som finnes...? Tror aldri jeg kommer til å tørre å møte dem :(

Haha, misunner deg ikke! Så glad jeg slipper slikt. Siden min ikke har slekt her nede. Må dra langt nord isåfall.

 

Heldiiig! For all del, jeg har lyst å møte familien hans, men ikke så tidlig!!

 

Lenke til kommentar

Er det krise om familien til kjæresten elsker å diskutere politikk og jeg er den minst politiske engasjerte personen som finnes...? Tror aldri jeg kommer til å tørre å møte dem :(

Det er jo ikke et problem egentlig, fordi da slipper du å havne i diskusjoner med dem.

 

Du må møte dem engang, de er helt normale mennesker de også.

Lenke til kommentar

Har skikkelig noia for svigerforeldre. Alt blir så seriøst når det blir middager og slikt. Har også opplevd at de har prøvd å overtale meg til å mekke kids med fyren.

 

Han kan godt få hilse på mine. Men kommer til å ta en goood stund før jeg inviterer på middager, bursdager ol.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...