Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Hva syns dere om dette? dem kan like greit stenge bankene også siden det er ingen som bruker eller trenger dem lenger http://www.nrk.no/hordaland/sjekk-nar-ditt-postkontor-nedlegges-1.8330534 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Post i butikk kan i de aller fleste tilfellene erstatte postkontorene, men bankene burde de ikke fjerne. Det er ikke slik at ingen trenger bankene. Hva om jeg skal ta ut en større sum kontanter? Vanlige bankkort har ofte en begrensning på hvor mye en kan ta ut om gangen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Da mongo religiøse bilder kun var morsomme med ekstra kommentarer klimt på. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Winza: Ja til post i butikk. Postkontorene brukes nok i 70-80% (ingen faktasjekk) til å hente pakker. Når postkontorene ikke yter service utenfor vanlig kontortid blir det problematisk for majoriteten av befolkningen å skulle rekke postkontoret stenger. Da er det bedre å la matbutikkene ta over den delen av postens tjenester, da de blablabla dere skjønner hvor dette skal. Lars: Trodde den praktiske grensa lå i automatene, og sperrene på kortet normalt sett ligger veldig mye høyere enn det en vanlig minibank kan gi av kontanter. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Men jeg syns ikke post i butikk burde gjelde for butikker på områder hvor det bor veldig få, som her i ålesund så er det post i butikk oppe på fjellstua så når jeg fikk canal digital antenne og utstyr engang måtte jeg gå helt opp i kulda for så å drasse med meg hele greia ned igjen Post i butikk kan i de aller fleste tilfellene erstatte postkontorene, men bankene burde de ikke fjerne. Det er ikke slik at ingen trenger bankene. Hva om jeg skal ta ut en større sum kontanter? Vanlige bankkort har ofte en begrensning på hvor mye en kan ta ut om gangen. Hva med bank i bank? Ha heller en liten luke hvor man sier hva man skal ta ut eller gjør det slik at man kan ta ut det men vil i mini banker, skjønner fortsatt ikke hvorfor det er slik Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 http://www.buzzball.net/ Awesome! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 http://www.buzzball.net/ Awesome! Dæven en slik en må jeg ha Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Instrumentering (elektroingeniør), føler med deg. Står imellom å gå for master eller å lete etter jobb. Men markede virker ikke helt lovende. Instrumenteringsingeniør er jo d som trengs mest av! Alle er litt nølende pga kosnadsnivået er for høyt og slikt no. Jeg fikk jobb som elektroing for halvannet år siden, søkte som en gal...sikkert 100 søknader men fikk også endel intervju kanskje 20. Kan være verre å få jobb om 2 år om du velger master. Gjør som meg, søk som faen! Endret 4. februar 2014 av Fasit Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Deep Purple var definitivt verdt billettprisen. Fy faen så fett. Synd det bare ble nesten to timer. Skulle gjerne vært tre. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Målet mitt er at 88% på verdensbasis skal ha mulighet til å strø seg en grei internettforbindelse innen 2017. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Målet mitt er å komme gjennom denne dagen uten å gjøre noe utpreget tåpelig. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Aaah.. Exphil er så kjedelig... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Målet mitt for denne dagen er å gjøre noe tåpelig. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Målet mitt for denne dagen er å gjøre et godt inntrykk på intervju. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) Målet mitt for denne dagen er å gjøre noe tåpelig. Du kan gjøre meg om til moderator. Er ikke det tåpelig så vet ikke jeg. Endret 5. februar 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Du kan gjøre meg om til moderator.Jeg har ikke tilgangen til å gjøre det. Dessuten er det forskjell på å barbere seg og å kutte av seg huet. 2 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Ikke for deg, du som barberer deg med sverd. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Du kan gjøre meg om til moderator.Jeg har ikke tilgangen til å gjøre det.Dessuten er det forskjell på å barbere seg og å kutte av seg huet. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Målet mitt for dagen må være å løfte engelsken min litt. En franskmann og en italiener ba meg akkurat om å oversette en kakeoppskrift. Den oppskriften var kort og enkel, men ord som kakerøre, fløte og spiseskje er ikke i det engelske vokabularet mitt, ei heller i det franske. De sa at jeg skulle få et stykke av kaka, så jeg håper at instruksjonene mine er tilstrekkelige. Jeg har ikke lyst på løs mage på toget i natt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 kakerørebatter fløtecream spiseskjetablespoon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg