Cakenommy Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) gud så vanskelig å vite hva man vil gjøre med livet sitt. Hva skal man studere? Hva er/studerer folk her inne?Kjemiprosess. Blir jeg alvorlig syk, skal jeg starte mitt eget narko-imperium. Endret 3. februar 2014 av Cakenommy 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 gud så vanskelig å vite hva man vil gjøre med livet sitt. Hva skal man studere? Hva er/studerer folk her inne?Er IT-konsulent. Ikke utdannet. Ingen ble overrasket over valget mitt. Du får prøve å skaffe deg en jobb innen noe du liker. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 gud så vanskelig å vite hva man vil gjøre med livet sitt. Hva skal man studere? Hva er/studerer folk her inne? Fortsatt ikke funnet ut hva jeg vil bli. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 gud så vanskelig å vite hva man vil gjøre med livet sitt. Hva skal man studere? Hva er/studerer folk her inne? Noe innenfor militæret Nå strøk jeg på teoritesten på sesjon(surprise...), så om jeg skal prøve meg på befalsskolen er veien dit mye mer tungtvint. Må eventuelt verve meg som grenader først. bleh. Krigsskolen er jo også et alternativ Om alt dette går i dass skal jeg bli politi. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Er IT-konsulent. Ikke utdannet. Ingen ble overrasket over valget mitt.Hva gjør du egentlig utover å ta telefonen? 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 gud så vanskelig å vite hva man vil gjøre med livet sitt. Hva skal man studere? Hva er/studerer folk her inne? Gypsy du må tenke på hva du liker! Hva liker du? Barn? Mennesker? Natur? Dyr? Mat? Trening? Helse? Bøker? Filmer? Tegning? Kunst? OSV OSV OSV Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 gud så vanskelig å vite hva man vil gjøre med livet sitt. Hva skal man studere? Hva er/studerer folk her inne? Jeg studerer økonomi og blir siv.øk. Men jeg må fortsatt bestemme meg for hvilken masterprofil jeg vil ta. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Hva gjør du egentlig utover å ta telefonen?Jeg tar så og si ikke telefonen lengre. Hovedsaklig serverdrift og nettverksutbedring. Har også en rekke andre områder som ikke har noe med Support å gjøre. Men jeg bistår på telefonen når det trengs. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Ikke bare å ta tog i denna byen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Forferdelig. Jeg har 24 timer på å bestemme meg for om jeg vil dra til Barcelona med mamma og pappa og bo på et femstjerners hotell, få påspandert middager og gå og se på hus og museer i mars, eller ei. Det virker jo som en god deal, helt til man begynner å tenke på at utgiftene kommer til å bli større enn hva jeg vanligvis bruker på en måned på ræl, for ikke å snakke om at jeg ikke vet hva som kommer til å skje, for alt jeg vet kan jeg bli utsatt for terrorangrep på flyet på vei til Oslo, og jeg har ingen interesse av å dø før jeg har sett Dråpe på Pstereo. Hva om du blir utsatt for terror hjemme? Da kan jeg i det minste dø lykkelig, omgitt av mine nærmeste (bøkene, filmene, vinylene og barndomsminnene). 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Gråt meg en elv. Beklager men du bør komme deg ut litt en å omgi deg med dine nærmeste materialistisk ting. 3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Men ikke bli helt buddha heller, da. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 gud så vanskelig å vite hva man vil gjøre med livet sitt. Hva skal man studere? Hva er/studerer folk her inne? Gypsy du må tenke på hva du liker! Hva liker du? Barn? Mennesker? Natur? Dyr? Mat? Trening? Helse? Bøker? Filmer? Tegning? Kunst? OSV OSV OSV Begynner og få det snevret litt inn, er så utrolig mye jeg ikke liker, så. Haha. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Gråt meg en elv. Beklager men du bør komme deg ut litt en å omgi deg med dine nærmeste materialistisk ting. Bah. Folk flest er svært oppskrytte. Ditto sosialt liv. Jeg er sosial på jobb, og en gang i blant med venner. Det holder i massevis. 2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Det er nesten så jeg mistenker deg for trolling sjur. 7 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Siden når er dette nye takter derfra? 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg elsker iste. Den grønne. Den er digg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Det er nesten så jeg mistenker deg for trolling sjur. Ja, det er vel ikke noe nytt, gislebass. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Automatiske undertekster på JewTube er så genialt morsomt. Kan sitte å se på det i evigheter. Billig underholdning. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg