Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gud så vanskelig å vite hva man vil gjøre med livet sitt. Hva skal man studere? Hva er/studerer folk her inne?

Noe innenfor militæret ;) Nå strøk jeg på teoritesten på sesjon(surprise...), så om jeg skal prøve meg på befalsskolen er veien dit mye mer tungtvint. Må eventuelt verve meg som grenader først. bleh. Krigsskolen er jo også et alternativ ;)

Om alt dette går i dass skal jeg bli politi.

Lenke til kommentar

gud så vanskelig å vite hva man vil gjøre med livet sitt. Hva skal man studere? Hva er/studerer folk her inne?

Gypsy du må tenke på hva du liker! Hva liker du? Barn? Mennesker? Natur? Dyr? Mat? Trening? Helse? Bøker? Filmer? Tegning? Kunst? OSV OSV OSV

Lenke til kommentar

Hva gjør du egentlig utover å ta telefonen?

Jeg tar så og si ikke telefonen lengre. Hovedsaklig serverdrift og nettverksutbedring. Har også en rekke andre områder som ikke har noe med Support å gjøre.

Men jeg bistår på telefonen når det trengs.

Lenke til kommentar

Forferdelig. Jeg har 24 timer på å bestemme meg for om jeg vil dra til Barcelona med mamma og pappa og bo på et femstjerners hotell, få påspandert middager og gå og se på hus og museer i mars, eller ei. Det virker jo som en god deal, helt til man begynner å tenke på at utgiftene kommer til å bli større enn hva jeg vanligvis bruker på en måned på ræl, for ikke å snakke om at jeg ikke vet hva som kommer til å skje, for alt jeg vet kan jeg bli utsatt for terrorangrep på flyet på vei til Oslo, og jeg har ingen interesse av å dø før jeg har sett Dråpe på Pstereo.

Hva om du blir utsatt for terror hjemme?

Da kan jeg i det minste dø lykkelig, omgitt av mine nærmeste (bøkene, filmene, vinylene og barndomsminnene).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Gypsy du må tenke på hva du liker! Hva liker du? Barn? Mennesker? Natur? Dyr? Mat? Trening? Helse? Bøker? Filmer? Tegning? Kunst? OSV OSV OSV

Begynner og få det snevret litt inn, er så utrolig mye jeg ikke liker, så. Haha. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...