Need44speed Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) ah bra link, takk Endret 3. februar 2014 av Bork Laser Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 btw - har de lov til å gi anmerkning eller fravær om vi ikke klarer å samle inn nok? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 De kan gi fravær og anmerkning om du ikke deltar på innsamlingen eller "opplegget" de har på skolen. Gjør som jeg pleide å gjøre: Ta med en god bok og slapp av på skolen. Er prinsippiell motstander av slike opplegg. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Selv deltok jeg i innsamling til gatebarn i brasil når jeg var mindre, fikk inn rundt 2,5k. Man møter mange mennesker og det er en generelt god opplevelse. Det sagt, pengene ender sannsynligvis ikke der du blir fortalt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) De kan gi fravær og anmerkning om du ikke deltar på innsamlingen eller "opplegget" de har på skolen. Gjør som jeg pleide å gjøre: Ta med en god bok og slapp av på skolen. Er prinsippiell motstander av slike opplegg. om vi ikke deltar, er vi nødt til å skrive en oppgave om innsamlingsaksjoner ellernosånt men jeg skal delta, bare vet at 350kr er håpløst å samle inn i skoletiden. For å samle inn så mye må man gjøre det når skolen ellers ville vært slutt, og folk er hjemme fra jobb. Endret 3. februar 2014 av Bork Laser Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Er prinsippiell motstander av slike opplegg. Hvorfor det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Begynte på et langt innlegg, men fant ut at jeg rett og slett ikke gidder å greie så mye ut om det. Kort oppsummert er det snakk om å kjøpe seg fri fra skolen, ikke frivillig veldedighet. Det er tvungen veldedighet. Det lages aldri noe ordentlig alternativ. Man har ingenting å si på valget av veldedighet. Skolen burde konsentrere seg om det de er satt til, undervisning, ikke sosialpolitisk propaganda. Endret 3. februar 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Jeg tror denne dagen topper lista over kjedeligste dag i 2014. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Jeg tror denne dagen topper lista over kjedeligste dag i 2014.Tull. Det er juryering i landskonkurransen i dag. Mer spennende enn skiskytingstafett og cupfinale til sammen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) 5 dager til Vinter OL 2014 lurer på mange gull norge får jeg, er det noen skal se på OL da. Endret 3. februar 2014 av Fleischmann Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Jeg tror denne dagen topper lista over kjedeligste dag i 2014. Da må du virkelig hatt artigere søndager enn meg. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Tull. Det er juryering i landskonkurransen i dag. Mer spennende enn skiskytingstafett og cupfinale til sammen. Ja, det så kjempe artig ut.. Tror det er på tide å legge seg jeg. Da må du virkelig hatt artigere søndager enn meg. Søndagene mine pleier egentlig å være ganske underholdende. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Forferdelig. Jeg har 24 timer på å bestemme meg for om jeg vil dra til Barcelona med mamma og pappa og bo på et femstjerners hotell, få påspandert middager og gå og se på hus og museer i mars, eller ei. Det virker jo som en god deal, helt til man begynner å tenke på at utgiftene kommer til å bli større enn hva jeg vanligvis bruker på en måned på ræl, for ikke å snakke om at jeg ikke vet hva som kommer til å skje, for alt jeg vet kan jeg bli utsatt for terrorangrep på flyet på vei til Oslo, og jeg har ingen interesse av å dø før jeg har sett Dråpe på Pstereo. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Terror-logikken din er mildt sagt irrasjonell. Må du betale hotellet selv? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Dra. Det finnes viktigere ting enn penger. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Forferdelig. Jeg har 24 timer på å bestemme meg for om jeg vil dra til Barcelona med mamma og pappa og bo på et femstjerners hotell, få påspandert middager og gå og se på hus og museer i mars, eller ei. Det virker jo som en god deal, helt til man begynner å tenke på at utgiftene kommer til å bli større enn hva jeg vanligvis bruker på en måned på ræl, for ikke å snakke om at jeg ikke vet hva som kommer til å skje, for alt jeg vet kan jeg bli utsatt for terrorangrep på flyet på vei til Oslo, og jeg har ingen interesse av å dø før jeg har sett Dråpe på Pstereo. Hva om du blir utsatt for terror hjemme? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Rettelse: det finnes viktigere ting enn penger når man har dem. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 gud så vanskelig å vite hva man vil gjøre med livet sitt. Hva skal man studere? Hva er/studerer folk her inne? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Instrumentering (elektroingeniør), føler med deg. Står imellom å gå for master eller å lete etter jobb. Men markede virker ikke helt lovende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg