Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De kan gi fravær og anmerkning om du ikke deltar på innsamlingen eller "opplegget" de har på skolen. Gjør som jeg pleide å gjøre: Ta med en god bok og slapp av på skolen. Er prinsippiell motstander av slike opplegg.

om vi ikke deltar, er vi nødt til å skrive en oppgave om innsamlingsaksjoner ellernosånt

men jeg skal delta, bare vet at 350kr er håpløst å samle inn i skoletiden. For å samle inn så mye må man gjøre det når skolen ellers ville vært slutt, og folk er hjemme fra jobb.

Endret av Bork Laser
Lenke til kommentar

Begynte på et langt innlegg, men fant ut at jeg rett og slett ikke gidder å greie så mye ut om det. Kort oppsummert er det snakk om å kjøpe seg fri fra skolen, ikke frivillig veldedighet. Det er tvungen veldedighet. Det lages aldri noe ordentlig alternativ. Man har ingenting å si på valget av veldedighet. Skolen burde konsentrere seg om det de er satt til, undervisning, ikke sosialpolitisk propaganda.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Forferdelig. Jeg har 24 timer på å bestemme meg for om jeg vil dra til Barcelona med mamma og pappa og bo på et femstjerners hotell, få påspandert middager og gå og se på hus og museer i mars, eller ei. Det virker jo som en god deal, helt til man begynner å tenke på at utgiftene kommer til å bli større enn hva jeg vanligvis bruker på en måned på ræl, for ikke å snakke om at jeg ikke vet hva som kommer til å skje, for alt jeg vet kan jeg bli utsatt for terrorangrep på flyet på vei til Oslo, og jeg har ingen interesse av å dø før jeg har sett Dråpe på Pstereo.

Lenke til kommentar

Forferdelig. Jeg har 24 timer på å bestemme meg for om jeg vil dra til Barcelona med mamma og pappa og bo på et femstjerners hotell, få påspandert middager og gå og se på hus og museer i mars, eller ei. Det virker jo som en god deal, helt til man begynner å tenke på at utgiftene kommer til å bli større enn hva jeg vanligvis bruker på en måned på ræl, for ikke å snakke om at jeg ikke vet hva som kommer til å skje, for alt jeg vet kan jeg bli utsatt for terrorangrep på flyet på vei til Oslo, og jeg har ingen interesse av å dø før jeg har sett Dråpe på Pstereo.

Hva om du blir utsatt for terror hjemme?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...