Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan jo være glad på hennes vegne?

 

Skal jeg være det ? okej da sier vi det :)

 

Whoo, hjemme fra Bergen. Noe action i kveld?

Jeg har akkurat rydda stua og kjøkkenet samt rydda og vaska på soverommet. Sortert alle sexleketøyene også.

 

Støvsuget da har du gjort det da, eller er det en sånn robotstøvsuger du bruker

Lenke til kommentar

 

Whoo, hjemme fra Bergen. Noe action i kveld?

Jeg har akkurat rydda stua og kjøkkenet samt rydda og vaska på soverommet. Sortert alle sexleketøyene også.

Jeg høyner med byttet på alle senger, vasket x-antall maskiner med klær, hengt opp, tørket, brettet, lagt på plass klær, ryddet og støvsugd hele huset, laget middag og sjokolademuffins, smurt to matpakker og satt frem kakao og termos så det er klart til i morgen.

 

Oh the joy of being a mother.

 

Meeen, har rukket å se en del episoder av sannhetens sverd da :)

Lenke til kommentar

 

Støvsuget da har du gjort det da, eller er det en sånn robotstøvsuger du bruker

Det er noen ganger litt vanskelig å skjønne hva du prøver å si når du ikke bruker tegnsetting, men nei, jeg har ikke støvsuget og, nei, jeg har ikke robotstøvsuger.

 

Jeg prøver å skrive feil fritt, men skal lære meg å skrive riktig. Å sette ordene på riktig er vanskelig for meg, men det er ikke så lett med dysleksi. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg prøver å skrive feil fritt, men skal lære meg å skrive riktig. Å sette ordene på riktig er vanskelig for meg, men det er ikke så lett med dysleksi. :)

Det kan jeg ha forståelse for. Var ikke meningen å være pirkete, men det har bare vært et par ganger jeg har hatt litt vanskligheter med å skjønne hva du mente. Drit i om ordene er riktig skrevet og sånn. Bare hiv inn et punktum her og der så er jeg fornøyd. :p

Var mye bedre nå forresten. :)

Lenke til kommentar

Var det noen her som hadde down load spillet Metro last light her, jeg mines det da var noen i denne tråden. Ser det er gratis på ps3 med ps+ da, deven dårlig utvalg med spill til ps4 da blir nesten fornærmet på sony nå. Gleder meg til Halo 2 i oppussa versjon på Xbox One :green:

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Var vel ca. like få titler ved release av PS1, PS2 og PS3, så godt gjort å være overraska over antallet spill ved release av PS4 :---D

Husker da jeg kjøpte 360 for første gang da, skiver jeg til en 360 venn deven mange spill i Xbox Live da, da fikk jeg en pm fra han da att var ikke mange spill i førsten da fikk som svar fra han, men tilbake til det du spurte om ps1 å ps2 var ikke down spill til da ikke før microsoft ga ut Første Xbox da :green:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...