Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flatt og kjedelig. Ser ut som en dog-tag med diamanter.

Er dog_tag du har rett i det

http://www.sipesen.com/products/Gucci-Dog-Tag-Pendant-Necklace-For-Sale.html

Noen jenter her? Hadde dere likt å fått dette i gave:

gucci_designer_dog_tag_pendant_necklace_

Kjedet er innstemplet og er av sterlig silver med diamenter rundt.

Eller er det teit med sånn dog tag stil?

Som jente som bryr seg endel kom klær; det er vel ikke akkurat noe jeg hadde gått med og jeg hadde kikka litt rart når jeg hadde åpna gava..

Kan ikke jentene hjelp Lami da, dere kan om sånt :green:

Lenke til kommentar

Du kan jo være glad på hennes vegne?

Ja, får vel kanskje være det. Fortsatt et lite spark i ballene at hun heller vil være med ei jente enn meg da :hrm:

Har ikke noe kontakt uansett. Hun sa vi kunne være venner, men det hørtes ut som selvpining for min del, så valgte å ikke gå den ruta.

Jeg klarer å velge dem ihvertfall, ei annen jente jeg deita for et par år siden ble gift i våres :huh: (i en alder av 21)

Endret av multisync
Lenke til kommentar

God damn it, vet ikke helt hva jeg føler om at siste jenta jeg deita har blitt sammen med ei annen jente... :ph34r:

Aww så søtt!

Jeg har en gammel kompis som på ungdomsskolen og vgs alltid var i forhold med jenter på facebook som kamuflasje. Nå, mange år senere har han endelig kommet ut av skapet og er nå sammen med en gutt!

Lenke til kommentar

Her var det en stund siden jeg var sist.

Nudelpus, jeg skal gi deg et lite tips. Vet ikke om det har blitt noen middag med deg og kjæresten (gratulerer, forresten!) enda, men så det er sagt, så syns jeg ikke det å prøve å imponere en mann med matlaging er en god idé, sånn personlig. Hvorfor? Jo, fordi at hvis du disher opp med DET måltidet på første date, så vil han forvente at du skal lage mat til ham hver gang dere møtes. True story. Kommer du med take-out eller frossenpizza, vil han se at det ikke er mye å kreve fra deg matlagingsmessig, og kanskje ta initiativet til å lage mat selv.

:tease:

Also, skuffa! Trodde jeg var din one and only, jeg! Snufs.

Endret av Therawyn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...