€uropa Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Fawen. Så full jeg er nå. Mårradage blir ga\ hard. Bøtt innpå med vann før du legger deg. Funker som faen. Det vet jeg, men det tror jeg ikke at jeg gjorde. Kjøkkenet ser ikke pent ut. Jeg er glad for at det ikke er jeg som skal vaske det. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 God damn it, vet ikke helt hva jeg føler om at siste jenta jeg deita har blitt sammen med ei annen jente... 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Flatt og kjedelig. Ser ut som en dog-tag med diamanter. Er dog_tag du har rett i det http://www.sipesen.com/products/Gucci-Dog-Tag-Pendant-Necklace-For-Sale.html Noen jenter her? Hadde dere likt å fått dette i gave: Kjedet er innstemplet og er av sterlig silver med diamenter rundt. Eller er det teit med sånn dog tag stil? Som jente som bryr seg endel kom klær; det er vel ikke akkurat noe jeg hadde gått med og jeg hadde kikka litt rart når jeg hadde åpna gava.. Kan ikke jentene hjelp Lami da, dere kan om sånt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Du kan jo være glad på hennes vegne? 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Du kan jo være glad på hennes vegne? Ja, får vel kanskje være det. Fortsatt et lite spark i ballene at hun heller vil være med ei jente enn meg da Har ikke noe kontakt uansett. Hun sa vi kunne være venner, men det hørtes ut som selvpining for min del, så valgte å ikke gå den ruta. Jeg klarer å velge dem ihvertfall, ei annen jente jeg deita for et par år siden ble gift i våres (i en alder av 21) Endret 2. februar 2014 av multisync Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 God damn it, vet ikke helt hva jeg føler om at siste jenta jeg deita har blitt sammen med ei annen jente... Aww så søtt! Jeg har en gammel kompis som på ungdomsskolen og vgs alltid var i forhold med jenter på facebook som kamuflasje. Nå, mange år senere har han endelig kommet ut av skapet og er nå sammen med en gutt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Faenmeg kaldt ute, at jeg gidder. 7 grader og sol her. Kan jo gå naken. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 God damn it, vet ikke helt hva jeg føler om at siste jenta jeg deita har blitt sammen med ei annen jente... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Maybe I scared her gay? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Maybe I scared her gay? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Maybe I scared her gay?Eller så var hu bare bifil i utgangspunktet. In other news: Nephew lager god musikk å gjøre husarbeid til. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 God damn it, vet ikke helt hva jeg føler om at siste jenta jeg deita har blitt sammen med ei annen jente... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 In other news: Nephew lager god musikk å gjøre husarbeid til. Selv foretrekker jeg 666. In other news: nav.no fungerer igjen! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 In other news: Nephew lager god musikk å gjøre husarbeid til. Selv foretrekker jeg 666. In other news: nav.no fungerer igjen! Og for resten av Norge som ikke lever på trygd.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Og for resten av Norge som ikke lever på trygd..Så man må leve på trygd for å ha bruk for nettsiden til NAV? 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Og for resten av Norge som ikke lever på trygd..Så man må leve på trygd for å ha bruk for nettsiden til NAV? Nei, men det har som oftest stor sammenheng. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Her var det en stund siden jeg var sist. Nudelpus, jeg skal gi deg et lite tips. Vet ikke om det har blitt noen middag med deg og kjæresten (gratulerer, forresten!) enda, men så det er sagt, så syns jeg ikke det å prøve å imponere en mann med matlaging er en god idé, sånn personlig. Hvorfor? Jo, fordi at hvis du disher opp med DET måltidet på første date, så vil han forvente at du skal lage mat til ham hver gang dere møtes. True story. Kommer du med take-out eller frossenpizza, vil han se at det ikke er mye å kreve fra deg matlagingsmessig, og kanskje ta initiativet til å lage mat selv. Also, skuffa! Trodde jeg var din one and only, jeg! Snufs. Endret 2. februar 2014 av Therawyn 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Therawyn: Da har du møtt dårlige mannfolk. Mange av oss er ikke såpass retarded som du fremstiller oss som :] Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Sikkert noe årsak-virkning inne i bildet. :--------) Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Therawyn: Da har du møtt dårlige mannfolk. Mange av oss er ikke såpass retarded som du fremstiller oss som :] Word. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg