Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=513529

Er det bare meg som mener han må ha hatt en usansynlig liten penis?

Ikke sikkert at den var i erigrert tilstand da...eller? :shrug:

Men jau..kan ikke ha vært store utstyret på mannen..

Er jo ikke noe sjakktrekk å lure ladden inn i et bite lite hull i uerigert tilstand vil jeg tro. For det første så sitter man jo fast når det begynner å skje noe, for det andre vil jo hullet knipe rundt slik at man beholder masse blod a.k.a vanskelig å komme seg løs igjen når ereksjonen ikke gir seg. :p

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Er jo ikke noe sjakktrekk å lure ladden inn i et bite lite hull i uerigert tilstand vil jeg tro. For det første så sitter man jo fast når det begynner å skje noe, for det andre vil jo hullet knipe rundt slik at man beholder masse blod a.k.a vanskelig å komme seg løs igjen når ereksjonen ikke gir seg. :p
Mener å huske det var en episode av The Shield der det skjedde med en fyr...

Nei vent...han fikk ei musefelle over utstyret sitt :no:

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=513529

Er det bare meg som mener han må ha hatt en usansynlig liten penis?

Ikke sikkert at den var i erigrert tilstand da...eller? :shrug:

Men jau..kan ikke ha vært store utstyret på mannen..

Snakker du om erfaring?

Lenke til kommentar

Vel... Han kom seg jo løs igjen, åpenbart. Medbrakt glidemiddel, kanskje. :|

Beste reaksjon hos "mottagerene" av disse penisene ville jo vært å banke løs på den med det man finner :wee:

Ta tak og dra til det spjæres og noen hyler og blod renner.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...