Lami Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Nei!!! hva nudelpus, nei til ikke kjøp? Kjøpe til meg selv hahah. Ja Fleischmann, damen min tenkte jeg men får finne noe annet. Lami hva med å gå til foto grafen ta et bilde av hele deg, og kjøp en ramme til det bilde det kan du gi til jenta di. Ho blir sikkert veldig glad da Hahah, ja smart! Hun blir nok glad da Nei!!! hva nudelpus, nei til ikke kjøp? Kjøpe til meg selv hahah. Ja Fleischmann, damen min tenkte jeg men får finne noe annet. Hihi nei ikke gi den til dama di! Hva ble det til sist, VS undertøy eller hjerteformet kjede? Noen her som praktiserer valentinesday egentlig? Sist ble det muy expensive VS undertøy.. Så hjerteformet halskjede denne gangen, tenker å bestille fra eBay da jeg ser for meg at det er billigere der med skikkelige saker. Har ikke lyst på sterling sølv men vil ikke bruke mye penger heller, under 600kr liksom men vet ikke om så mange norske sider som har smykker. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 smuud, bra du lever opp til navnet ditt kjeder mæ, tenker å mekke noe taco og høre på foxygen frister litt å bestille den her http://www.ebay.com/itm/390565468761?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2648 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Har spillet bioshock 1 å tirret elite bouncers i dag de er faen meg noen jevlige hissig propper særlig i level hephaestus Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Har spillet bioshock 1 å tirret elite bouncers i dag de er faen meg noen jevlige hissig propper særlig i level hephaestus bioshock er creepy greier Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Noen jenter her? Hadde dere likt å fått dette i gave: http://www.sipesen.com/product_images/q/804/gucci_designer_dog_tag_pendant_necklace_jewelr y__51374_zoom.jpg Nei takk. Kjedet er innstemplet og er av sterlig silver med diamenter rundt. Eller er det teit med sånn dog tag stil? Noen jenter her? Hadde dere likt å fått dette i gave: http://www.sipesen.com/product_images/q/804/gucci_designer_dog_tag_pendant_necklace_jewelr y__51374_zoom.jpg Nei takk. Kjedet er innstemplet og er av sterlig silver med diamenter rundt. Eller er det teit med sånn dog tag stil? Nei takk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Helsikens telefon roter til quotene. Det er masse ulemper med de såkalte smartelefonene: når man skriver blir det alltid skrivefeil fordi fingeren tucher borti andre steder på skjermen, man får aldri godt tak i den pga den store skjermen, tar man alikevel tak med fingrene så åpnes det opp masse programmer, det er noe herk. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Har spillet bioshock 1 å tirret elite bouncers i dag de er faen meg noen jevlige hissig propper særlig i level hephaestusbioshock er creepy greierHar du spillet det første resident evil 1 da, da mener jeg da resident evil 1 som kom i 1996 på cd til den originale playstation 1 som man måtte sikte selv da, Endret 2. februar 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Ærlig talt, jeg bor midt på landet med nærmeste hus en kilometer unna, eller var det 2? Så jeg går en tur med bikkja, blir stansa og tatt alkotest på siden de var bekymret for meg, edit: det er sånn andre gangen det skjer, tror de kjører faste ruter eller noe. Endret 2. februar 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 DA JEG VAR HOMOFIL!!! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Faenmeg kaldt ute, at jeg gidder. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) oi!! Endret 2. februar 2014 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Fawen. Så full jeg er nå. Mårradage blir ga\ hard. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Fawen. Så full jeg er nå. Mårradage blir ga\ hard. Hahahahahahahaha. Endret 2. februar 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Fawen. Så full jeg er nå. Mårradage blir ga\ hard. Bøtt innpå med vann før du legger deg. Funker som faen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Noen jenter her? Hadde dere likt å fått dette i gave: Kjedet er innstemplet og er av sterlig silver med diamenter rundt. Eller er det teit med sånn dog tag stil? 100% alvorlig noe av det verste jeg har sett. 3 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 hahah, den ser jævlig ut ja. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Flatt og kjedelig. Ser ut som en dog-tag med diamanter. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Noen jenter her? Hadde dere likt å fått dette i gave: Kjedet er innstemplet og er av sterlig silver med diamenter rundt. Eller er det teit med sånn dog tag stil? Som jente som bryr seg endel kom klær; det er vel ikke akkurat noe jeg hadde gått med og jeg hadde kikka litt rart når jeg hadde åpna gava.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Noen jenter her? Hadde dere likt å fått dette i gave: Kjedet er innstemplet og er av sterlig silver med diamenter rundt. Eller er det teit med sånn dog tag stil? Som jente som bryr seg endel kom klær; det er vel ikke akkurat noe jeg hadde gått med og jeg hadde kikka litt rart når jeg hadde åpna gava.. Faen da. Jeg har allerede bestilt en med inngravert hjerte til valentines Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg