L4r5 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Undertegnede. Er så kjedelig å gå hjemme og NAVe. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Undertegnede. Er så kjedelig å gå hjemme og NAVe. NAVe du hva betyr det du ?, å er du glad coca Cola. Jeg er en stolt Colaholiker da Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Om nom nom. I has bacon. Spiste tre skiver med egg og bacon til lunsj i stad, er pokkern meg fortsatt mett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Og nå har jeg snart pepperbiff. <3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) . Endret 30. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Og nå har jeg snart pepperbiff. <3 Jeg og, maaat! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 damn nå kjeder jeg meg faktisk Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Noen jenter her? Hadde dere likt å fått dette i gave: Kjedet er innstemplet og er av sterlig silver med diamenter rundt. Eller er det teit med sånn dog tag stil? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Du fornekter deg hvertfall ikke. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Noen jenter her? Hadde dere likt å fått dette i gave: Kjedet er innstemplet og er av sterlig silver med diamenter rundt. Eller er det teit med sånn dog tag stil? Skal du gi et sånt til jenta di Lami? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Noen jenter her? Hadde dere likt å fått dette i gave: Kjedet er innstemplet og er av sterlig silver med diamenter rundt.[/size] Eller er det teit med sånn dog tag stil?[/size] Nei!!!!! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 synes ikke det kjedet var noe fint Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Er ikke det sånt dog tag da, kan ta feil der da Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Nei!!! hva nudelpus, nei til ikke kjøp? Kjøpe til meg selv hahah. Ja Fleischmann, damen min tenkte jeg men får finne noe annet. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Tja. Kommer jo an på jenta du skal kjøpe det til. Jeg hadde nok blitt kasta ut av huset om jeg hadde kommet hjem med det der i gave. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Nei!!! hva nudelpus, nei til ikke kjøp? Kjøpe til meg selv hahah. Ja Fleischmann, damen min tenkte jeg men får finne noe annet. Lami hva med å gå til foto grafen ta et bilde av hele deg, og kjøp en ramme til det bilde det kan du gi til jenta di. Ho blir sikkert veldig glad da Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Nei!!! hva nudelpus, nei til ikke kjøp? Kjøpe til meg selv hahah. Ja Fleischmann, damen min tenkte jeg men får finne noe annet. Hihi nei ikke gi den til dama di! Hva ble det til sist, VS undertøy eller hjerteformet kjede? Noen her som praktiserer valentinesday egentlig? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 hva driver dere med, folkens? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg