multisync Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Er ikke det noe sånn gimmickgreie de holder på med? Les på innpakningen. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) Jo for faen, kan visst vinne en sjokoladebit i gull. Ikke at jeg la merke til det. Nå ble jeg flau, #kn9z. Føler meg fortsatt snytt tho, sjansen for at jeg vinner er minimalistisk. EDIT: Prøvde nå, jeg vant ikke Endret 1. februar 2014 av Muffinss Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Har noen her smakt villsvinskank? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Fuck NAV. "Tjenesten er ikke tilgjengelig for øyeblikket. Prøv igjen senere." Synes snart dette er regelen fremfor unntaket. Enig. Nå må de begynne å få orden på sysakene sine, snart. Jeg vil sende inn meldekortet mitt! Har noen her smakt villsvinskank? Jeg har smakt villsvin (smakte godt), men kan ikke si om det var en skank jeg smakte eller hva det var. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Ser ut til at hvis man er pen jente og har ei venninne så kan man fint leve av et liveshow i uka. Blir nesten mer missunnelig enn horny med tanke på hvor mye penger disse jentene klarer å dra inn. Tror det er sånn ca. 2k de har fått inn nå på 15 min. finnes sider menn kan gjøre det samme på, men de tjener sikkert ikke så mye på det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Kjøpte en sjokoladeplate istad. Slik så den ut: Feilproduksjon altså, jeg har blitt snytt for kalorier. Hvor mange gratis sjokoladeplater tror dere jeg får av freia når jeg påpeker denne feilen? Da jeg og Anfall klaga på en Kvikk Lunsj uten kjeks fikk vi en eske med 4-5 forskjellige sjokolader og noen dessert-greier. Husker ikke alt som var oppi der, men det var ganske mye. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Ser ut til at hvis man er pen jente og har ei venninne så kan man fint leve av et liveshow i uka. Blir nesten mer missunnelig enn horny med tanke på hvor mye penger disse jentene klarer å dra inn. Tror det er sånn ca. 2k de har fått inn nå på 15 min. finnes sider menn kan gjøre det samme på, men de tjener sikkert ikke så mye på det Nok til å ha råd til å spise god mat hver dag i løpet av et skoleår. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Snakka med fattern i går kveld. Hu kjerringa som drepte han duden i Langesund var visst virkelig ikke god. I følge hu så hadde fattern drivi og spionert på henne med speil og greier. Fattern var ikke riktig klok påsto hu. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Straks ferdig med Its Always Sunny In Philadelphia, trenger nye serier. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Straks ferdig med Its Always Sunny In Philadelphia, trenger nye serier. Noen anbefalinger? arrested development Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Om nom nom. I has bacon. <3 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Hjemelaga pizza og pils <33 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) Straks ferdig med Its Always Sunny In Philadelphia, trenger nye serier. Noen anbefalinger? Kommer litt ann på hva du er etter, men mine favs: Six Feet Under, The Wire, Sopranos, Twin Peaks, Oz. Lettbeint underholdning: Firefly, Arrested D, Seinfeld, Parks & Rec. Endelig fått hentet den gamle playstationen, drikker vodka og spiller første Rayman spillet. Faen så vanskelig det er, en dag SKAL jeg klare å fullføre spillet. Hører på Grand Belials Key, Judeobeast Assassination. Endret 1. februar 2014 av Vowels Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Kommer litt ann på hva du er etter, men mine favs: Six Feet Under, The Wire, Sopranos, Twin Peaks, Oz. Lettbeint underholdning: Firefly, Arrested D, Seinfeld, Parks & Rec. The Wire, Sopranos og Oz har jeg sett. Også noen av mine favoritter. Ettersom vi liker litt av det samme, får jeg nesten sjekke om Six Feet Under og Twin Peaks er noe for meg. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) Kommer litt ann på hva du er etter, men mine favs: Six Feet Under, The Wire, Sopranos, Twin Peaks, Oz. Lettbeint underholdning: Firefly, Arrested D, Seinfeld, Parks & Rec. The Wire, Sopranos og Oz har jeg sett. Også noen av mine favoritter. Ettersom vi liker litt av det samme, får jeg nesten sjekke om Six Feet Under og Twin Peaks er noe for meg. Six Feet Under er litt annerledes, mer ren drama og ikke så mye som skjer i form av spenning. Vanvittig god karakterutvikling gjennom serien. Twin Peaks er mer spennende og smått creepy til tider. Om den faller i smak burde du sjekke ut Riget av Trier også. Endret 1. februar 2014 av Vowels Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) Kommer litt ann på hva du er etter, men mine favs: Six Feet Under, The Wire, Sopranos, Twin Peaks, Oz. Lettbeint underholdning: Firefly, Arrested D, Seinfeld, Parks & Rec. The Wire, Sopranos og Oz har jeg sett. Også noen av mine favoritter. Ettersom vi liker litt av det samme, får jeg nesten sjekke om Six Feet Under og Twin Peaks er noe for meg. du har sikkert sett en del av de her men community the office klovn to trøtte typer curb your enthusiasm the tick peep show hung fawlty towers dexter breaking bad riget archer rick and morty blackadder weeds mad men qi aqua teen hunger force spaced freaks and geeks psych er gull key and peele, Upright Citizens Brigade og whitest kid you know kan være morsomt av og til, har ikek sett så mye på det selv så kan ikke si det er gull Endret 1. februar 2014 av Bork Laser Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Desperate housewives Jeg har maraton, ferdig med sesong 1, setter sesong 2 på nedlasting straks! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Desperate housewives Jeg har maraton, ferdig med sesong 1, setter sesong 2 på nedlasting straks! Står nok glatt over Frustrerte Fruer. Faktisk bare sett Breaking Bad, Dexter og The Office av de du nevnte. Lenge siden jeg brukte mye tid på serier. Mange tips der. Hørt mye bra om The Peep Show og Archer bla. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Det tror jeg på, men har aldri spilt alias selv. Det verste er når noen kjøper en eiedom som er i samme farge som en eiendom du kjøpte først. Da får jeg lyst til å kvele vedkommende. Hvem er forresten Sikiduck? Det er meg! Har noen her smakt villsvinskank? Jeg har smakt villsvin (smakte godt), men kan ikke si om det var en skank jeg smakte eller hva det var. Hmm ja okay, siden villsvin smakte godt så gjør vel skank det også! Takk Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Herregud, hvem av dere er det som reiser rundt Norge og starter branner hele tida? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg