Bruker-33331 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Gi meg en kul medlemstittel! Gjør meg om til mod, slik at jeg kan stenge deg ute i 8 timer slik at du ikke gjør noe dumt.Wow. Så fort dere tror jeg hadde drukket prøver dere å utnytte meg. Not impressed. Jeg må dessverre skuffe dere. Det var bare ønsketenkning. Jeg er beklageligvis klinkende edru, Bundy blir ikke mod og nuddeltøs får ikke noen custom title. Det er jo lov å prøve seg. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Noen som vet om noen bra steder å se Newcastlekamper i Lillehammer og omegn? Lenke til kommentar
Ergo9 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Interessant tråd. I like it.Uh, du... Jeg tror du satt feil vei i forhold til profilbildet. Ah, god damnit! Nå igjen? Jeg får det jo aldri til.. Ser du har fått det til ganske bra, though. Lær meg 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Ah, god damnit! Nå igjen? Jeg får det jo aldri til.. Ser du har fått det til ganske bra, though. Lær meg Sure thing. Finn en ledig dag, så kan vi ta et fotokurs. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 hva gjør dere oppe så sent? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Ser på nakenbilder av Nudelpus. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 cool jeg ser på thet tick. skjønner ikek helt hva som skjer nå, sær episode http://youtu.be/3aTvVxTCQv0 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Dem må du ha tatt mens jeg sov! Jeg PROTESTERER. Bork Laser jeg har sittet her i 7 timer og sett på kompisen min spille GTA samtidig som jeg henger på 9gag. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Ser ut til at hvis man er pen jente og har ei venninne så kan man fint leve av et liveshow i uka. Blir nesten mer missunnelig enn horny med tanke på hvor mye penger disse jentene klarer å dra inn. Tror det er sånn ca. 2k de har fått inn nå på 15 min. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Ikke bruk opp alle skuddene da. Anfall trenger sikkert noen.Anfall har allerede fått skudda sine i dag. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) Hva tror du? Skulle tro de hadde stjålet den nyeste spotifylitsa mi også. Endret 1. februar 2014 av multisync Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Tja, må vel være et marked for gutter også vel? Vi kunne sikkert dratt inn noen kroner. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Fetta, må legge på senga.. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Ikke bruk opp alle skuddene da. Anfall trenger sikkert noen.Anfall har allerede fått skudda sine i dag. Faen heller, jeg vil også ha skudd! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Ikke bruk opp alle skuddene da. Anfall trenger sikkert noen.Anfall har allerede fått skudda sine i dag. Faen heller, jeg vil også ha skudd! ' Den første er gratis. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Sprøyter er stress, bland det heller med lakris. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Takk Bundy du er en knupp Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Fuck NAV. "Tjenesten er ikke tilgjengelig for øyeblikket. Prøv igjen senere." Synes snart dette er regelen fremfor unntaket. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Kjøpte en sjokoladeplate istad. Slik så den ut: Feilproduksjon altså, jeg har blitt snytt for kalorier. Hvor mange gratis sjokoladeplater tror dere jeg får av freia når jeg påpeker denne feilen? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg