Kakebakelate Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Har forstått det slik at python er enklere enn c. Men kjenner ikke til forskjeller.Bra du kan data og sånn. Skal motta data fra en avr(mikroprossesor) og deretter presentere dataen, men selve presentasjon av dataen vil kanskje skje gjennom noe php/html-opplegg. Vi har fortsatt ikke helt bestemt oss for hvordan det skal gjøres.urk, php cancer. Men det høres ut som en oppgave som python er greiere til enn C. Haha, php kan godt være kreft for alt jeg vet. Hvis du virkelig vil prøve adis er labview virkelig verd å sjekke ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Synes python er lett å holde på med i forhold til C, men hver sin smak etc. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Hei Diskusjon! Jeg har funnet en nydelig sang på videonettsiden Youtube som jeg gjerne vil lære å spille på gitar, men problemet er at jeg ikke finner tablatur å spille etter. Jeg har søkt i alle internettets kriker og kroker men ingenting er å finne. Derfor skriver jeg her og håper på at noen har tablaturet jeg søker etter. Sangen heter Boring Girls og det er rockebandet Pissed Jeans som spiller den. Skikkelig rocka låt vil jeg si... For de som vil utforske dette fantastiske rockebandet videre vil jeg anbefale låter som Half Idiot, Ashamed Of My Cum, I'm Sick, I Broke My Own Heart, R-Rated Movie og Bathroom Laughter. Her er sangen (trykk på trekanten for å spille av): Takk! Endret 31. januar 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Hvem eeeeeeeeeer du?! Som sagt anbefaler jeg låter som Half Idiot, Ashamed Of My Cum, I'm Sick, I Broke My Own Heart, R-Rated Movie og Bathroom Laughter... Det er det eneste jeg kan uttale meg om akkurat nå. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Har spurt om dette tidligere, men er det noen som har Quizkampen her? Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Jeg bør kanskje utdype det. Er det noen som har Quizkampen og som vil ha noen å spille med? Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Woho! Hva heter du der? Ikke ha for høye forhåpninger tho, når jeg først får poeng så er det på grunn av flaks. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Datasmurf eller Sosjojuror sikkert, husker ikke i farten. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Den er grei, Matildaslurp her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Den er grei, Matildaslurp her. Den er grei, Matilda, men du får vente til jeg faktisk finner den rette appen. Trodde det var Illustrert Vitenskaps QuizBattle det var snakk om, men jeg kan vel alltids prøve en ny quizapp også. I alle fall om jeg får installert den uten å få feilmelding 918 slengt i trynet hele tiden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Og der var vi i gang. Installert på telefonen og hovednettbrettet, og med en gang jeg finner laderen til backupnettbrettet, blir det installert der også. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Jeg har på følelsen at du kommer til å vinne hver gang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Det er derfor jeg ikke spiller quiz-spill lenger. Jeg er lei av å vinne hver gang. Det samme gjelder Wordfeud. Jeg er nødt til å tape med vilje, og det merkes fort, og så blir folk sure fordi jeg lar dem vinne og taper selv med vilje. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Det er mulig å spille mot dem som er på topplista, så blir det kanskje mer utfordrende for deg. Jeg blir forresten ikke sur hvis jeg taper med mindre jeg spiller monopol. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Så mye værre å tape i alias sammenlignet med monopol. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Det tror jeg på, men har aldri spilt alias selv. Det verste er når noen kjøper en eiedom som er i samme farge som en eiendom du kjøpte først. Da får jeg lyst til å kvele vedkommende. Hvem er forresten Sikiduck? Endret 31. januar 2014 av Ssnerk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg