L4r5 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 kom inn i garden, var det jeg ønsket hvor kom du inn?Det er virkelig ikke nødvendig å sitere fire nivåer. Rediger teksten litt neste gang. I det minste kan du sette inn en spoiler. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) kom inn i garden, var det jeg ønsket hvor kom du inn?Det er virkelig ikke nødvendig å sitere fire nivåer. Rediger teksten litt neste gang. I det minste kan du sette inn en spoiler. hvorfor blir det ikke automatisk redigert bort lenger? det var så fint Endret 31. januar 2014 av Bork Laser 1 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 kom inn i garden, var det jeg ønsket hvor kom du inn? Damn mann. Ikke hørt noen snakke bra om Garden egentlig. Bare kjedelig. Hvorfor ikke hæren i Nord norge ? Masse feltøvelser og generelt mer meningsfullt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 hvorfor blir det ikke automatisk redigert bort lenger? det var så fintFordi det skapte trøbbel i større diskusjoner på andre deler av forumet. I enkelte diskusjoner er det noen ganger nødvendig å kunne sitere mer enn ett ledd. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 kom inn i garden, var det jeg ønsket hvor kom du inn? Damn mann. Ikke hørt noen snakke bra om Garden egentlig. Bare kjedelig. Hvorfor ikke hæren i Nord norge ? Masse feltøvelser og generelt mer meningsfullt foreal? har bare hørt bra om garden. 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) kom inn i garden, var det jeg ønsket hvor kom du inn? Damn mann. Ikke hørt noen snakke bra om Garden egentlig. Bare kjedelig. Hvorfor ikke hæren i Nord norge ? Masse feltøvelser og generelt mer meningsfullt Garden er bra! http://forsvaret.no/om-forsvaret/organisasjon/haren/avdelinger/hmkg/Sider/default.aspx Jeg skal i 2.bataljonen, Brig N. Endret 31. januar 2014 av Nudelpus Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) kom inn i garden, var det jeg ønsket hvor kom du inn? Damn mann. Ikke hørt noen snakke bra om Garden egentlig. Bare kjedelig. Hvorfor ikke hæren i Nord norge ? Masse feltøvelser og generelt mer meningsfullt Garden er bra! http://forsvaret.no/om-forsvaret/organisasjon/haren/avdelinger/hmkg/Sider/default.aspx Jeg skal i 2.bataljonen, Brig N. nice skal søke om utdanning også, men skjønner ikke helt hva man kommer inn på da Endret 31. januar 2014 av Bork Laser Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Må være forvirrende å skifte hårfarge. Ikke egentlig! pix. Kommer seinere i dag! Damn gurl! Jeg greier ikke bestemme meg Være med på nach? Blondes have all the fun veit du. Trenger ikke lure meg med på nach for å prøve deg. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 foreal? har bare hørt bra om garden. Høres ut som et bortkasta år for meg. Pusse sko, våpen og brette klær hele tida Nå er jeg kanskje litt biased siden jeg var i Nord Norge. Men, har masse fine opplevelser fra Nord Norge. Gå på 5 dagers skimarsj langt inne i fjellet langs finskegrensa i -35 Mens man sliter for harde livet med å dra en tung og fæl pulk som borrer seg ned i snøen. Kjøre snøscooter i total whiteout i fjellet med snø som blåser sideleng. Aner ikke hvor du er mens du konsentrer deg om å ikke minste hanskene for de er i ferd med å blåse av. Fly ut av det varmet teltet i all hast for å hente litt multifuel for å fyre med. Så ser du at himmelen er overfylt av dansende nordlys. Det skinner i snøen og du hører vinden rasle i trærne. Haha, nei nå ble jeg nostalgisk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Ut av det det du postet, Gyr0, var det bare det siste som fremsto positivt. Det andre fremstår som et rent helvete. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Trenger ikke lure meg med på nach for å prøve deg. *prøver seg* Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Faen så sliten. Men, helg! Og Sexy Mann29 styrer med middag. Fint å komme hjem fra jobb til slikt ett syn. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Faen så sliten. Men, helg! Og Sexy Mann29 styrer med middag. Fint å komme hjem fra jobb til slikt ett syn. Blir det pulings også til kvelds? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Hvor stor er overgangen fra C til python? Ser ut som jeg er nødt til å lære meg det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Vil ikke si den er så ekstremt stor, akkurat, men det er en del ting som må læres lell. Såfremt du ikke er helt borte vekk så går det vel fint. Hva skal du styre med? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Har forstått det slik at python er enklere enn c. Men kjenner ikke til forskjeller. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Vil ikke si den er så ekstremt stor, akkurat, men det er en del ting som må læres lell. Såfremt du ikke er helt borte vekk så går det vel fint. Hva skal du styre med? Skal motta data fra en avr(mikroprossesor) og deretter presentere dataen, men selve presentasjon av dataen vil kanskje skje gjennom noe php/html-opplegg. Vi har fortsatt ikke helt bestemt oss for hvordan det skal gjøres. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Faen så sliten. Men, helg! Og Sexy Mann29 styrer med middag. Fint å komme hjem fra jobb til slikt ett syn. SexyMann29, 2good4you Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Har forstått det slik at python er enklere enn c. Men kjenner ikke til forskjeller.Bra du kan data og sånn. Skal motta data fra en avr(mikroprossesor) og deretter presentere dataen, men selve presentasjon av dataen vil kanskje skje gjennom noe php/html-opplegg. Vi har fortsatt ikke helt bestemt oss for hvordan det skal gjøres.urk, php cancer. Men det høres ut som en oppgave som python er greiere til enn C. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg