Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Sletta posten min der, jeg. Fikk litt dårlig samvittighet. De har vært så flinke og tellet langt.

Sovepiller is the answer

Lenke til kommentar

Er det noe du har sagt jevnlig altså?

Egentlig like greit. De aller fleste asiatere jeg har møtt har enten vært veldig kjedelige og grå.

Eller helt klin gærne (på en slitsom barnslig måte).

Wow, har du møtt mange asiatere?

*bilde*

Yes da! Visste det kom til å ende slik når jeg reregistrerte meg på VampireFreaks …

WTF?

Lenke til kommentar

Wow, har du møtt mange asiatere?

En god del, det skal riktignok sies at det ikke var i Norge.

De få jeg kjenner i norge går under den grå kategorien, type får A på alt og er aldri med på noe morro, med mindre morro betyr å gå på kino.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Hvorfor velger dere realfag!!! Hvor er logikken!!!! Det er jo selvmord :(

(det jeg egentlig prøver å si her, er at jeg misunner alle dere som er gode i realfag fordi jeg aldri har vært noe flink i det selv. besto ikke engang teoridelen på sesjon, huff.)

hva går teoridelen ut på? er ikke lenge til jeg skal på sesjon selv

og hvor lenge må man kunne løpe for å komme inn? :)

Teoridelen da er det formlikhet, ordlikhet og matte, som ikke er vanskelig men oppgaver på ungdomsskolenivå. Du burde regne noen regnestykker og lese litt kanskje :) men alt er tidsbegrenset.

Husker ikke helt kravene, men jo lengre du klarer å løpe jo flere muligheter får du. Jeg løp 11 min, en annen gutt løp ut 15 min.

Essensen er motivasjon. Vis at du virkelig er motivert og du kommer inn såfremst du ikke har noe skavanker. (hjelper også hvis du er jente :p )

Hvor har du lyst å komme inn da? :)

kom inn i garden, var det jeg ønsket :) hvor kom du inn? Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...