L4r5 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Jeg kjenner sønnen personlig, hu er helt psykisk syk.Hele greia er bare tragisk. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Tom for melk så jeg må gå til butikken, bah. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Du klarer deg til i morra. Ingen grunn til å ut i kulda og risikere forfrysninger, koldbrann og voldtekt nå. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Hvis det kommer en fager blondine i nød etter pikk, så får jeg alltids bare være hyggelig og presentere penis. 1 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Radioaktiv stråling er jo fett, men sjokolade er nok bedre. Also, byttet avatar for første gang siden jeg registrerte meg. Radioaktiv stråling er sikkert fett, helt til man må lære seg om alfa-, beta- og gammastrålinger. Sjokolade er bedre enn noe annet. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 (endret) Radioaktiv stråling er sikkert fett, helt til man må lære seg om alfa-, beta- og gammastrålinger. Sjokolade er bedre enn noe annet.alfastråling - heliumkjerner betastråling - et elektron eller positron (alternativt utstrålingen til Runar eller Dragen) gammastråling - fotoner med svært høy energi (aka frekvens i fotonets tilfelle) Var det så vanskelig? Endret 30. januar 2014 av Lycantrophe 3 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Med tanke på at jeg sikter høyere enn laveste karakter, så må jeg utdype det i litt større grad enn det der. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Hvilket nivå er du på? VGS? 1 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Hvilket nivå er du på? VGS? Yes sir, siste året. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 fant nettopp en dude på facebook som tegner my little pony karakterer i suspekte posisjoner og under bildet står kommentarer som "I would tap that" 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Hva om det kommer en svær boleneger med pikk som henger ned forbi knærne? Forbereder meg kun på ting som faktisk kan skje, boleneger er like sansynlig som griser som flyr. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Forbereder meg kun på ting som faktisk kan skje, boleneger er like sansynlig som griser som flyr.Du bor åpenbart ikke på Moholt. Yes sir, siste året.Har de skjerpet kravene allerede? Vi holdt ikke med så heftige mye mer da jeg gikk tok FY2. Litt energiberegninger på strålingen og massereduksjon på det resulterende atomet, men det er liksom det. 1 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Har de skjerpet kravene allerede? Vi holdt ikke med så heftige mye mer da jeg gikk tok FY2. Litt energiberegninger på strålingen og massereduksjon på det resulterende atomet, men det er liksom det. Det vet jeg ikke, men kravene kommer nok veldig an på læreren. Læreren min har i hvert fall rimelig høye krav. Han snakker i tillegg uforståelig norsk, så jeg lærer meg ikke noe særlig før selve dagen jeg må pugge på stoffet. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Forbereder meg kun på ting som faktisk kan skje, boleneger er like sansynlig som griser som flyr.Du bor åpenbart ikke på Moholt. Yes sir, siste året.Har de skjerpet kravene allerede? Vi holdt ikke med så heftige mye mer da jeg gikk tok FY2. Litt energiberegninger på strålingen og massereduksjon på det resulterende atomet, men det er liksom det. Haha, voll, var på rema moholt. 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Hvorfor velger dere realfag!!! Hvor er logikken!!!! Det er jo selvmord 1 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Jepp, noe må man gjøre hvis man ikke er født naturtalent. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Ehm, logikken ligger jo i realfag. 2 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Hvorfor velger dere realfag!!! Hvor er logikken!!!! Det er jo selvmord Du tuller nå, sant? 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Haha, voll, var på rema moholt.Jeg hater rema. Dessuten, om du skal bli, vel, overtalt av en massiv sort fallos er Rema Moholt mest sannsynlige plassen i hele byen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg