Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217
:dontgetit:

Jeg er 15, og veier 90 i ukedagene, 92,5 i helgene. Hvordan klarer du det?

Hvordan klarer du det?

b-real? Spiller du CS: Source?

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Det jeg savner mest etter at jeg gikk opp i vekt er den markerte 8-packen min. Tror jeg må begynne åtrene.

Du er lav. 150?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
b-real? Spiller du CS: Source?
Jau..en gjør så. (signatur f.eks...)

Ja, det var det jeg fikk det fra, men hadde aldri trodd du kom til å spille det. :/

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Ja, det var det jeg fikk det fra, men hadde aldri trodd du kom til å spille det. :/
å? Hvorfor skulle jeg ikke spille CS? oO

merkelig..

Fordi du ikke er et menneske, men et internettfenomen på lik linje med mcgyver og chuck norris :)

Lenke til kommentar

Helt ærlig så tror jeg du er en skummel kombinasjon. Du er en BRUKER med moderatorkrefter.

Finnes ikke noe verre. Du kan herje som den villeste av oss, men når det går for langt så smeller du igjen tråden med dine skumle krefter. Sier bare "these droids are not the one's you're looking for" og stenger.

SKUMMELT er det.

Lenke til kommentar
Har dere lønn b-real? Hva er lønna? Jobber du hjemme? Hva gjør du på jobben? Får du betalt for å sitte her akuratt nå?
Lønn? Lønn for hva da? For å være moderator? Hvis det var det du spurte om så er svaret nei. Det er en helt frivillig verv en har og det er ikke betalt med mindre en har direkte tilknytning til nettverket.

Men jeg får faktisk betalt for å sitte her akkurat nå men det er pga jeg er "sovende" nattevakt på et aldershjem.

Er ingen Star wars fan :\

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...