LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg husker fanta på sånn pappboks jeg, det var saker det. Huh? Dette har jeg aldri hørt om >< Åssen så den ut? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Aaaaaw, slemme mennesker. Bensinstasjonen stengte akkurat, og først DA gir dere meg lyst på sjokolade. Det ekke snilt. Endret 9. januar 2008 av Nie Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg savner det gamle godteriet Alt vi har er smurfedrops og pez.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fordel å være ung? Akkurat nå føles det ikke slik ut. Å bli 17 var irriterende. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kvikk-Lunsj har vel fortsatt sølvpapiret? Nei. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 15 (: Å du har gått glipp av en viktig ting i livet ... Stakkars! Tipper det er mye jeg kommer til å opleve som du kommer til å gå glipp av også (: Det er en fordel av å være ung Kommer sikkert ikke til å være like viktig som sølv og gullpapir;) Kvikk-Lunsj har vel fortsatt sølvpapiret? Hvor lenge tror du det varer? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 L4r5: Sette opp en tråd med poll om det også? Din tur nå Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Store doser melkesjokolade funker kun med potetgull på kneip grilla over et bål i fjæra en vakker mars-dag. Spiser bare de små med eventyr jeg, og så lenge jeg har eventyret, gir jeg beng i papir som gir sjokoladen en ekkel metallsmak. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fordel å være ung? Akkurat nå føles det ikke slik ut. Å bli 17 var irriterende. Alle går gjennom det uansett. Men hva hendte da du ble 17 a? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Husker jeg også. Da var de vel også uten kullsyre? Husker hvertfall at jeg drakk Fanta fra små pappbokser uten kullsyre når jeg var liten. Det var uten kullsyre ja, husker jeg likte den med bringebær best. Huh? Dette har jeg aldri hørt om >< Åssen så den ut? Det var en liten sånn pappboks med sugerør på siden med fanta-logoen på. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg hater at diskusjon klikker, kommer sykt mange "dobbel"poster Husker jeg også. Da var de vel også uten kullsyre? Husker hvertfall at jeg drakk Fanta fra små pappbokser uten kullsyre når jeg var liten. Det var uten kullsyre ja, husker jeg likte den med bringebær best. Huh? Dette har jeg aldri hørt om >< Åssen så den ut? Det var en liten sånn pappboks med sugerør på siden med fanta-logoen på. Åja, akkurat som kuli og sånt? Endret 9. januar 2008 av Vietse Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det var en liten sånn pappboks med sugerør på siden med fanta-logoen på. Han er vel ikke gammel nok til å huske dem. :\ Jeg digget bringebær jeg også. Men appelsin var jo også bra da. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skjedde ikke noe annet enn at jeg ikke har fått noen nye rettigheter. Kan ikke se Rovdyr på kino ><....Kan ikke kjøpe alkohol heller. Men heldigvis er det ikke noe problem uansett. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 L4r5: Sette opp en tråd med poll om det også? Din tur nå Hey! Jeg burdte ihvertfall få førsteposten, siden det ver meg som egget til diskusjon Spiser bare de små med eventyr jeg, og så lenge jeg har eventyret, gir jeg beng i papir som gir sjokoladen en ekkel metallsmak. Jeg tror du ble mistet på hodet da du var liten. Ekkel metallsmak? :O Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Pappboks-Fanta og gull/sølvpapir-sjokolade, ja alt var virkelig bedre før. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Åja, akkurat som kuli og sånt? that is correct, bare at den var hvit da. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Og Kjeft! Ikke glem Kjeft! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Nei, jeg har bare sensitiv tunge som merker metallsmak i det meste som har ligget i sølv/gull-papir eller hermetikkboks. Men *poff* Jeg skal gå og prøve å stelle såret. Ringte den nye fastlegen min og han sa at jeg burde vaske fingeren og holde den for såret i 5 min for å stoppe blødningen og siden sove med bokser. Æsj edit: Arinomi, Cola-kjeft Med sånn troll på sida. Rød boks, ligna litt på en murstein av noe slag o_O Bringebær var rosa, appelsin orange og champagnebrus var lyseblå ^^ Endret 9. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Og Kjeft! Ikke glem Kjeft! Neeei. Ikke Kjeft =(.... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Pappboks-Fanta og gull/sølvpapir-sjokolade, ja alt var virkelig bedre før. Det er da en universell sannhet at alt var bedre før når det kommer til mat og drikke. Mindre kunstige tilsetningsstoffer. Mer naturlige produkter som følge av rene råstoffer. For ikke å snakke om at man slapp maseprodusert syntetisk framstilt øl. Men men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg