Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

For meg må du mene akkurat hva du vil. Jeg spurte om noen kunne hjelpe. Hva du mener om språket bryr meg midt bak.

Isåfall er trikset å bare spørre, ikke spørre om det er noen som kan spørres.

 

Pleier du å lete etter alternative svar på ja/nei-spørsmål ellers også?

Bare når spørsmålene handler om teknologiske blindgater.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg må du mene akkurat hva du vil. Jeg spurte om noen kunne hjelpe. Hva du mener om språket bryr meg midt bak.

 

Pleier du å lete etter alternative svar på ja/nei-spørsmål ellers også?

 

 

Lyc er egentlig en bot på forumet som autosvarer generiske småligheter hver gang noen skriver ord som "xml" eller "windows".

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

For meg må du mene akkurat hva du vil. Jeg spurte om noen kunne hjelpe. Hva du mener om språket bryr meg midt bak.

Isåfall er trikset å bare spørre, ikke spørre om det er noen som kan spørres.

 

Pleier du å lete etter alternative svar på ja/nei-spørsmål ellers også?

Bare når spørsmålene handler om teknologiske blindgater.

 

 

 

And here we go again.. Jeg fatter og begriper bare ikke hva det er med folk som skal være vanskelig bare for å være vanskelig.

 

Jeg drar ikke til Portugal og forventer at jeg skal kunne snakke norsk fordi jeg mener at portugisk er "latterlig".

  • Liker 4
Lenke til kommentar

And here we go again.. Jeg fatter og begriper bare ikke hva det er med folk som skal være vanskelig bare for å være vanskelig.

Du får tenke på meg når du må maintaine jævelskapen.

 

Jeg drar ikke til Portugal og forventer at jeg skal kunne snakke norsk fordi jeg mener at portugisk er "latterlig".

Du kan fortsatt snakke norsk, men jeg ser ikke hvordan du skal forvente at portugiserene (i dette tilfellet meg) skal forstå valget ditt om å ramble på et neglisjerbart språk.

 

 

:----------)

Endret av Lycantrophe
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg kjenner hatet langt inne i meg når jeg finner ut at noen av mine favorittremixes av div. sanger er laget av en dude like gammel som meg, fra norge, og vi har felles venner :hrm:

Prøvde meg med musikkprodusering, men det er vanskeligre enn det ser ut som, selv med ganske mye musikkerfaring.

Endret av multisync
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Lyc er egentlig en bot på forumet som autosvarer generiske småligheter hver gang noen skriver ord som "xml" eller "windows".

 

Eller hver gang Sjur sier noe som helst.

 

 

Nja, ikke hver gang. Vi har kommet til enighet et par ganger også. Hjelper sikkert at jeg chatter ukristelig mye med hans og Skarstard i disse dager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...