Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøver å nå 10k.

Ikke at det er viktig, altså.

Da poster du mange poster med bare ett bilde i hver i puppetråden, rumpetråden og bildehumortrådene. Pass bare på at noen poster mellom dine poster.

Jeg hadde postet pics hvis jeg ikke hadde slettet alle mine bilder. Bilder gjør det ikke lengre for meg.

Poster noen humorbilder, tho.

Uheldigvis er humor subjektivt.

Endret av Ted Bundy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg prøver å nå 10k.

Ikke at det er viktig, altså.

Da poster du mange poster med bare ett bilde i hver i puppetråden, rumpetråden og bildehumortrådene. Pass bare på at noen poster mellom dine poster.

Er de lov til ha nude bilder av brøst av hele kroppen

Endret av Fleischmann
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sov to timer, våkna til en stykk illsint mor som kjefta for at jeg fortsatt lå i senga i våken tilstand (7:34) når jeg skulle våkne 7:30. Hu forstår ikke helt at selv om arbeidsdagen min teknisk sett begynner 9, sånn i teorien that is, så har det ikke noe å si om jeg kommer 9:30, siden jeg ikke tar lunchpause og ofte sitter noen timer over og jobber meg opp overtid jeg ikke får brukt ellers. Når det er bart er det jo selvfølgelig greit å dra hjem tidligere, for da er det som oftest varmere og noe digg å gjøre ute, men nå på vinteren synes jeg det er mer digg å slippe stresset med å være på jobb da og da og heller kan bruke noen / en del minutter ekstra og bare chille.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...