Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Problemet mit er at vei gang jeg har rota meg inn på sånne arrangementer for lit yngre garde så har jeg endt opp med å drekke meg hinsides, finne karaoke-maksina og blitt der.
Så unngå karaokemaskinen da, eller få med deg noen som kan være din støttende hånd :)
B-Real: satt på dass i en halvtime, trenger nok ikke noe avføringsmidler, nei. XD
Hvem klarer å sitte en halvtime på dass? Må da være noe jævlig kjedelig.
Lenke til kommentar
Så unngå karaokemaskinen da, eller få med deg noen som kan være din støttende hånd :)

to nye problem:

1: Jeg ELSKER den karaokemaskina i bedugget tilstand.

2: Jeg blir even more påståelig i bedugget tilstand. Jeg HAR rett og VET jeg har det. Uansett hva folk sier. Derfor skal det JÆVLIG mye til for å få meg vekk. De må fysisk dra meg vekk i tilfelle og de har av en eller annen merkelig grunn for mye respekt for meg til å gjøre det

Lenke til kommentar

Hallo! Forumtøser og søte, usingle gutter. :love:

Jeg har vært en tur på HaugaRock (lokal kulturarrangement ~ band), og det var imponerende bra, med Silent Blinds, en eller annen reggae dude som rappa/reggae...et om politikk og Creedence.. cree.. cr... ja.

Ganske morsomt, mange mennesker, mye lyd og lite bråk. Kos, med andre ord.

Dere asosiale, nerder da? Noe fett på gang? Ingen graviditet?

Lenke til kommentar
Du har ikke vurdert å oppsøke hjelp?

"hei jeg heter Lars og jeg er karaoke-holiker"

"Hei lars!" :lol:

Det er sreiøst sykt!

Som edru person skyr jeg det som pesten. Som full person så finnes det ikke noe jeg elsker mer.

Det er som DR. Jekkyl & mr.hyde.

for 2 uker siden så er det siste jeg husker at jeg var på vei opp mot karaoken. Så våkner jeg opp hjemme i senga nærmere et døgn senere og får vite at en kamerat av broren min kjørte meg hjem og jeg klarte nesten ikke gå ut av bilen.

Lars, hvor gammel er du?

27

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...