j-- Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Det er snart helg om et par timer! Woop Woop! Wat. Det er jo faktisk ikke mulig å komme lenger unna helg enn nå. Ser at du faktisk har rett (på gammelnorsk..), om du har en til to dager fri nå. Kilde 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Hadde vært skøy med noen flere dager fri, men kjenner det skal bli godt å komme på jobb om en halvtime også. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) Faen hektet jeg blir på bioshock 1 etter det har gått noen dager Endret 20. januar 2014 av Fleischmann 1 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Jeg har blitt hekta på Bioshock Infinite. Så braaaa. 1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Bioshock Infinite var helt ok. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 I mine øyne er det det beste BioShock-spillet og det spillet med et av de beste historiene jeg har spilt siden 90-tallet (da de fleste spillene jeg var borti hadde knall historie). 2 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Jeg har ikke spilt så mye før nå i det siste, så jeg har ikke det beste grunnlaget for å sammenligne. Synes i hvert fall at historien er veldig bra. Må snart kjøpe et nytt spill, er bare ikke sikker på hvilket. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) Nydelig! Lycan, fått sett noe mer på tur til London? Jeg og Cyp drar torsdag 6 Februar og blir der til mandag. edit: Reisetips i London tas imot med stor takk Endret 20. januar 2014 av Vowels 1 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 National History Museum, hvis du interesserer deg for sånt. Det blir nok det første stedet jeg besøker når jeg skal dit om noen uker. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Jeg har ikke spilt så mye før nå i det siste, så jeg har ikke det beste grunnlaget for å sammenligne. Synes i hvert fall at historien er veldig bra. Må snart kjøpe et nytt spill, er bare ikke sikker på hvilket. Kan være vanskelig å velge, siden det er så mange bra der ute. Spiller du på konsoll eller PC, da? 1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Jeg har ikke spilt så mye før nå i det siste, så jeg har ikke det beste grunnlaget for å sammenligne. Synes i hvert fall at historien er veldig bra. Må snart kjøpe et nytt spill, er bare ikke sikker på hvilket. GTA V? 1 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) Det har jeg allerede, men jeg vurderer The Last of Us eller Beyond: Two Souls. Datasmurf (får ikke til å sitere?), jeg spiller på min elskede Playstation 3. Endret 20. januar 2014 av Ssnerk 1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Kjøp Beyond: two souls, såpass bra at jeg var deprimert i ett par dager fordi det var over 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Det har jeg allerede, men jeg vurderer The Last of Us eller Beyond: Two Souls. Datasmurf (får ikke til å sitere?), jeg spiller på min elskede Playstation 3. The Last of Us kjøpe det veldig bra spill 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Lycan, fått sett noe mer på tur til London? Jeg og Cyp drar torsdag 6 Februar og blir der til mandag.Tror ikke det går, dessverre. Har exam-period ca. da. In other news: Mgła og One Tail skal ut på tur. 10. mars, satser på at det blir i nærheten. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Det har jeg allerede, men jeg vurderer The Last of Us eller Beyond: Two Souls. Datasmurf (får ikke til å sitere?), jeg spiller på min elskede Playstation 3. Da kan i alle fall ikke jeg hjelpe deg. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Det er snart helg om et par timer! Woop Woop! Wat. Det er jo faktisk ikke mulig å komme lenger unna helg enn nå. Ser at du faktisk har rett (på gammelnorsk..), om du har en til to dager fri nå. Kilde I'm to old for this shit! Huhm viste ikke at det var en betegnelse på fri over tid. Såfall har jeg ordentlig langhelg. Fri til tirsdag! Morgen blir skøy, skal til Hamar og teste Among The Sleep. Får håpe de har et par Oculus Rift som man kan få prøve. 2 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Kjøp Beyond: two souls, såpass bra at jeg var deprimert i ett par dager fordi det var over Will do! 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Kjøp Beyond: two souls, såpass bra at jeg var deprimert i ett par dager fordi det var over Jeg så playthrough av Beyond: Two Souls. Fucking hell for et bra spill. Hadde de solgt det på PC, hadde jeg kjøpt det der og da. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Det er snart helg om et par timer! Woop Woop! Wat. Det er jo faktisk ikke mulig å komme lenger unna helg enn nå. Ser at du faktisk har rett (på gammelnorsk..), om du har en til to dager fri nå. Kilde I'm to old for this shit! Huhm viste ikke at det var en betegnelse på fri over tid. Såfall har jeg ordentlig langhelg. Fri til tirsdag! Morgen blir skøy, skal til Hamar og teste Among The Sleep. Får håpe de har et par Oculus Rift som man kan få prøve. Fett, hils Ole Andreas fra meg om du støter på'n. Gleder meg fælt til spillet kommer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg