Emily1 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) Haha nei, dessverre. Han er fra HVU.Edit: Morsomt, var innstilt på at jeg skulle se på alle gutta derfra som bros og ikke noe mer. Der ser du den planen gikk rett til helvete. : D Endret 19. januar 2014 av Nudelpus 2 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) Ikke verst! Endret 19. januar 2014 av Ssnerk 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Nudel: Grattis Høres ut som ei som nettopp har blitt pult som snakker. Og DER var jeg ikke jomfru lenger. http://www.rufo.no/products/rufo-hangover-emergency-kit <- Frister å kjøpe.. 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) Ikke verst det, for de som liker popcorn, så. Jeg aner ikke. Hvorfor presenterte Rune Rudberg urban eller Wildenwey noe som helst? Trodde ikke hu var noe populær i kultur-Norge. Livets store spørsmål. Ja, lett skal det ikke være. e: ... og plutselig var ikke Nudelpus singel lengre. Søren også! Endret 19. januar 2014 av Datasmurf 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) Flink pike. Jeg har kost meg med cannelloni, italiensk rødvin og Spellemann. Ganske kos,sånn egentlig.Snakker vi om cannelloni eller cannellini? Endret 19. januar 2014 av Lycantrophe 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 ... og plutselig var ikke Nudelpus singel lengre. Så hyggelig! 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 ... og plutselig var ikke Nudelpus singel lengre. Hah, I knew it! Grattis, pus! 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Søren også! Still want sjurburgers... Så hyggelig! ^______^ Hah, I knew it! Grattis, pus! Ja du har den evnen, nommy. Tusen takk )) 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Jeg liker god mat. Åsen type mat da, fortell fortell Jeg vil heller bli kvelt av mitt eget spy enn at moren min hører at jeg har sex. Hva å sette lyd dempere på da ... og plutselig var ikke Nudelpus singel lengre. Gratulere Nudelpus 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 fikk høre dette av mora til kjæresten før vi gikk ut for å ta en røyk: "Kan dere slutte å pule rundt så alle kan høre det?" Mission completed..... liksom? >< Det er artig at han delte nyheten i hvert fall i én annen tråd også omtrent samtidig. Men han skal få lov til å være litt stolt. Var nok ikke derfor. Har ingenting med at jeg er "stolt" å gjøre, synes bare det var litt morsomt. Det at jeg delte det flere steder, er litt spesielt, men det var nå det jeg gjorde. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Har vi noen lærdølinger som pleier å henge her inne? 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Ja du har den evnen, nommy. Tusen takk )) Referte til når du nektet på at du hadde noe på g for et par uker siden eller noe. Men, til en annen sak; er han strøken? Gief the details. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Har vi noen lærdølinger som pleier å henge her inne? I så fall er det en risiko for at de ikke logger på i dag. 2 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Ja du har den evnen, nommy. Tusen takk )) Referte til når du nektet på at du hadde noe på g for et par uker siden eller noe. Men, til en annen sak; er han strøken? Gief the details. Går man virkelig inn i et forhold om man ikke synes personen er strøken? 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Går man virkelig inn i et forhold om man ikke synes personen er strøken? Figure of speech. Finnes folk som går inn i et forhold bare for regelmessig sex for eks. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Går man virkelig inn i et forhold om man ikke synes personen er strøken? Alle kan ikke være like kresne som deg. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Flink pike. Jeg har kost meg med cannelloni, italiensk rødvin og Spellemann. Ganske kos,sånn egentlig.Snakker vi om cannelloni eller cannellini? Cannelloni. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Å mene at vedkommende er pen, kan da ikke være å stille for høye krav. Attraksjon er da selve fundamentet for et seksuelt forhold. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Who is on a +1 spree? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg