medlem-156941 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Hater vors som blir avlyst i siste liten... Ser ut som det blir forumkveld på meg då 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 fikk høre dette av mora til kjæresten før vi gikk ut for å ta en røyk: "Kan dere slutte å pule rundt så alle kan høre det?" 1 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg hadde valget mellom å være med på en bursdag hvor det kommer en mannlig stripper for å jokke bursdagsjenta i ansiktet, eller bare bli hjemme. Det ble det siste. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Flink pike. Jeg har kost meg med cannelloni, italiensk rødvin og Spellemann. Ganske kos,sånn egentlig. 1 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Flink pike. Jeg har kost meg med cannelloni, italiensk rødvin og Spellemann. Ganske kos,sånn egentlig. Jeg har kost meg med nesten det samme, bare bytt ut cannelloni og italiensk rødvin med popcorn og cola. Hvorfor i svarte introduserte DJ Broiler de nominerte i kategorien danseband? Jeg hadde følt det som en skam. 2 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg liker at folk lager mat til meg. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Flink pike. Jeg har kost meg med cannelloni, italiensk rødvin og Spellemann. Ganske kos,sånn egentlig. Jeg har kost meg med nesten det samme, bare bytt ut cannelloni og italiensk rødvin med popcorn og cola. Hvorfor i svarte introduserte DJ Broiler de nominerte i kategorien danseband? Jeg hadde følt det som en skam. Ikke verst det, for de som liker popcorn, så. Jeg aner ikke. Hvorfor presenterte Rune Rudberg urban eller Wildenwey noe som helst? Trodde ikke hu var noe populær i kultur-Norge. Jeg liker at folk lager mat til meg. Passer bra, jeg liker å lage mat til folk. 1 Lenke til kommentar
KleinStein Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg liker god mat. 1 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Ikke verst det, for de som liker popcorn, så. Jeg aner ikke. Hvorfor presenterte Rune Rudberg urban eller Wildenwey noe som helst? Trodde ikke hu var noe populær i kultur-Norge. Livets store spørsmål. 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 fikk høre dette av mora til kjæresten før vi gikk ut for å ta en røyk: "Kan dere slutte å pule rundt så alle kan høre det?" Mission completed..... liksom? >< Det er artig at han delte nyheten i hvert fall i én annen tråd også omtrent samtidig. Men han skal få lov til å være litt stolt. 1 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg vil heller bli kvelt av mitt eget spy enn at moren min hører at jeg har sex. 4 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Hva med mora til kjæresten? 1 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 http://www.youtube.com/watch?v=s7olTWEIwAI&feature=player_embedded 3 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 fikk høre dette av mora til kjæresten før vi gikk ut for å ta en røyk: "Kan dere slutte å pule rundt så alle kan høre det?" Mission completed..... liksom? >< Det er artig at han delte nyheten i hvert fall i én annen tråd også omtrent samtidig. Men han skal få lov til å være litt stolt. To andre tråder, faktisk. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 fikk høre dette av mora til kjæresten før vi gikk ut for å ta en røyk: "Kan dere slutte å pule rundt så alle kan høre det?" Mission completed..... liksom? >< Det er artig at han delte nyheten i hvert fall i én annen tråd også omtrent samtidig. Men han skal få lov til å være litt stolt. To andre tråder, faktisk. Når stadig nye høgder her, ass Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 ... og plutselig var ikke Nudelpus singel lengre. 1 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 ... og plutselig var ikke Nudelpus singel lengre. Congrats! 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Har vanskelig for å innse det selv. Men faen heller, takk! 1 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Har vanskelig for å innse det selv. Men faen heller, takk! Hahaha. Er det noen fra forumet? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg